SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det man forventer av en god mobiloperatør. God dekning på telefon og 4g/5g. Veldig fornøyd kunde!
Hei Finn, Tusen takk for din positive tilbakemelding! Det er flott å høre at du er veldig fornøyd og at vi møter forventningene dine når det gjelder dekning og 4G/5G-tjenester. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Dette er svindlere av sleipeste sort. Fikk telefon fra en kar, han kunne tilby et bedre abonnement siden jeg hadde startet et enkeltmannsforetak. Så sendte han en sms som jeg måtte svare ja på. Dum som jeg var svarte jeg ja. Oppdaget fort at jeg hadde sagt ja til en mye dårligere avtale enn jeg hadde fra før. Siden det er registrert på enkeltmannsforetak er der ikke 14 dagers retur rett. Det kostet meg 3700 kr å komme meg ut av det, og det før jeg i det heletatt hadde startet abonnementet. Valgte likevel å gå ut etter at jeg såg kundeomtalene her, og hvor elendige tjenester smb mobil leverer.
Hei Egil, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei for at du har hatt en dårlig start med oss. Vårt mål er å sørge for at alle kundene våre er fornøyde, og vi jobber hardt for å gjøre ting riktig. Det høres ut som det har vært en misforståelse her, og vi vil gjerne rette opp i det. Om du gir oss en sjanse til å vise hva vi kan, tror vi du blir positivt overrasket. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så vi kan se nærmere på saken din og finne en god løsning. Vennlig hilsen, Birgitte SMBmobil
Dette er SVINDLERE. styr unna SMB mobil. Jeg fikk oppringing av en selger som utga seg for å være fra Talkmore. Jeg selv hadde ikke tilgang på min side hos Talkmore og ba selger sjekke forbruk for å få det mest mulig riktig. Selv da, sier ikke selger at hun ikke er fra Talkmore, men at hun for øyeblikket ikke har tilgang. Jeg klager og får svar at de skal komme meg i møte, men selv det står de ikke for. Dette er helt håpløst og det er merkelig at SMB mobil ikje blur tiltalt for SVINDEL. Så styr unna SBM mobil Roar
Hei Roar, Takk for din tilbakemelding! Jeg beklager oppriktig at du har hatt en dårlig erfaring med vår selger. Våre selgere skal aldri utgi seg for å være fra en annen operatør. Dersom denne saken ikke er løst ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] slik at jeg kan undersøke saken. Mvh Birgitte SMBmobil
Ikke la deg overtale til å tegne abonnement hos SMB Mobil AS! Koster deg dyrt, og ingen har så høyt bruddgebyr som disse. Elendig!
Hei Rune, Takk for din tilbakemelding! Vi har både abonnement uten avtaletid, 24 måneder avtaletid og 36 måneder avtaletid, hvor du har prisgaranti i avtaletiden. Vi har også undersøkt størrelse på bruddgebyr for de ulike avtaletidene og finner ikke at vi er dyrest i markedet. Vi jobber kontinuerlig med å tilby konkurransedyktige priser og vilkår som gagner våre kunder. Hvis du ønsker å diskutere dette nærmere, vennligst ikke nøl med å kontakte oss på [email protected]. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Selgeren visste jeg hadde talkmore og fremstilte det som om at han var fra talkmore sin bedriftavdelig, der han beklaget at jeg ikke hadde fått tilbudet jeg hadde krav på. Jeg sa nesten ja helt til jeg fikk sms om operatørbytte og måtte spørre 2 ganger om han var fra talkmore. Da svarer han nei fra SMB,men det er så og si det samme mente han. Veldig sleip og stusselig måte å få kunder på, noe jeg uttrykte til han. De prøve rå lure deg og er 3 års bindingstid.
Hei Elisabeth, Takk for din tilbakemelding. Våre selgere skal aldri utgi seg for å være fra en annen operatør! Dersom det ikke allerede er gjort, ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] slik at jeg kan undersøke saken. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Har nett hatt same erfaring. SMBMobil utgir seg for å vere Telenor, der eg er abonnent, og eg gjekk rett i fella. Er det ikkje mogleg å setje ein stoppar for dette?!
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding! Jeg beklager oppriktig at du har hatt en dårlig erfaring med vår selger. Våre selgere skal aldri utgi seg for å være fra en annen operatør og vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre salgssamtaler og oppfølgingen av selgerne våre for å sikre at vår kommunikasjon er ærlig og tydelig. Dersom det ikke allerede er gjort, ønsker jeg at du sender meg en e-post til [email protected] slik at jeg kan undersøke saken. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Jeg bor i utlandet og her har jeg merket stor forskjell i positiv forstand på det å ha Telenor sin dekning i forhold til min tidligere operatør Telia. Pluss at prisen på fakturaen har gått ned med ca 30%. Porteringen gikk knirkefritt.
Hei Cato, Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd og at overgangen gikk knirkefritt! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil