Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
SMB Mobil
3.7
931 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
931 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#6
Middels
SMB Mobil er rangert
#6 av 10 bedriftsoperatører
67%
Bra
67% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 931 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
447
193
21
13
257
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ordnet opp

Omtale av  Olav

Har nylig skrevet en negativ omtale om SMB Mobil fordi jeg opplevde meg lurt. Nå vil jeg skrive noe fint om dem fordi en av lederne i selskapet lyttet da jeg ringte og fikk saken ut av verden uten diskusjon. Respekt, og mange, mange takk!

Svar fra SMB Mobil
24.10.2024 13:01

Hei Olav, Tusen takk for at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding! Vi er glade for å høre at vår leder kunne hjelpe deg med å løse saken din. Det er alltid vårt mål å lytte til kundene våre og sørge for at problemene blir løst. Hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med, er du alltid velkommen til å ta kontakt! Mvh Alise SMB MOBIL

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Temmelig middelmådig

Omtale av  Tor

Ingen informasjon om at det var binding på abonnementet. Bestilte simkort 30.09, det ble mottatt 20.10, min side sier leveringstid 1-3 virkedager, for meg tok det tre uker. Dette er for dårlig.

Svar fra SMB Mobil
24.10.2024 12:57

Hei Tor, Jeg beklager at det har tatt lang tid å motta SIM-kortet, og jeg forstår at dette har vært frustrerende. Leveringstiden skal normalt være 1-3 virkedager, men dessverre kan det oppstå forsinkelser som vi ikke alltid kan kontrollere. Når det gjelder informasjon om bindingstid, skal dette alltid oppgis tydelig under salgsprosessen og i bekreftelsen du mottar via SMS og e-post. Jeg beklager dersom dette ikke har vært klart. Send meg en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, så ser jeg gjerne nærmere på den for deg. Mvh Alise SMB MOBIL

HORRIBELT SELSKAP - BARE SVINDEL

Omtale av  Erlend

Samboer ble oppringt av SMB Mobil som oppga på telefon at de ville levere full Telenor dekning til en mye lavere pris, uten binding. Her var det altså bare å bytte selskap helt kostnadsfritt dersom man ikke var fornøyd. Veldig enkelt å takke ja til. Dagen nummeret skulle porteres virket ikke telefonen hennes en hel arbeidsdag, noe som resulterte i at hun tapte masse penger da hun var utilgjengelig for oppdragsgiver og arbeidere som ikke kunne gjennomføre enkelte oppgaver uten hennes input. Vi ringte derfor opp til SMB Mobil og ville gå tilbake til tidligere leverandør - og da kom hele reglen som flere har kommentert, om bruddgebyr, oppsigelsestid, osv, selv om vi ble fortalt av den pågående selgeren som ringte om at her var det ingen oppsigelsestid eller andre skjulte kostnader dersom man ønsker å gå fra avtalen. I etterkant har det vært forferdelig dekning flere ganger, og vi har måtte bruke altfor mye tid bare på å gå fra avtalen da den må gjennom reklamasjonsavdelingen til SMB Mobil. Dette selskapet er ren svindel og en tidstyv av rang. Ufattelig irriterende opplegg! Hold dere langt unna. Kan også nevne at mitt eget nummer også ble forsøkt portert over, uten at jeg hverken har sagt JA til dette, eller noensinne har snakket med SMBmobil. De har sikkert plukket opp nummeret mitt da vi hadde "Familie pakke" hos Telia eller noe. Fikk bare en SMS mens jeg var i utlandet i en annen tidssone om at mobilen min plutselig skulle porteres, noe som kunne satt meg i en svært uheldig situasjon. Rakk heldigvis akkurat å ringe kundeservicen deres rett før stengetid og spurte hva i alle dager de holdt på med. Etter litt om og men så avsluttet de porteringen av mitt nummer, men forsøkte seg igjen en måned etterpå - så måtte ringe, igjen. Blir så forbanna på sånne selskaper altså. Svindler til seg kunder og lager bare kødd for folk!

Svar fra SMB Mobil
24.10.2024 12:51

Hei Erlend, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg beklager at du og samboeren din har hatt en negativ opplevelse med oss, spesielt når det gjelder informasjon om bindingstid, dekning, og problemer med portering. For bedriftsabonnementer skal det informeres tydelig om avtaletid og eventuelle gebyrer ved brudd. Jeg beklager dersom dette ikke ble klart kommunisert i deres tilfelle. Når det gjelder dekning, leverer vi Telenor-dekning, men jeg vil gjerne undersøke hvorfor dere har opplevd problemer. Jeg forstår også at porteringsprosessen har vært utfordrende, og jeg beklager på det sterkeste for eventuelle ulemper dette har medført. Vennligst send en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, så skal jeg se nærmere på det og hjelpe dere videre. Jeg ønsker å finne en løsning og rette opp i situasjonen. Mvh Alise SMB MOBIL

Føler meg lurt

Omtale av  Olav

Hyggelig telefonselger som IKKE sa at prisen var uten mva til tross for at vi sammen på tlf. sammenlignet mitt nåværende abonnement og som IKKE sa at det var bindingstid på 3 år. Men i SMS`en han sendte stod som jeg måtte svarte ja på, stod begge deler-men ikke bindingstidens lengde. Jeg oppdaget ikke teksten i sms`en før etterpå da det var forstent. For å heve abonnementet må jeg nå betale 4.000,-. Jeg føler meg lurt, selv om kundebehandler ga meg 10,- i rabatt for tort oss svie og lovte å ta dette med telefonselger for framtida.

Svar fra SMB Mobil
24.10.2024 12:42

Hei Olav, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg beklager at du har hatt en negativ opplevelse med vår selger. Det er viktig for oss at informasjon om priser og avtaletid (bindingstid på 36 måneder) kommuniseres tydelig. Dette er også spesifisert i ordrebekreftelsen og SMS-en som sendes ut og må bekreftes. Vennligst send en e-post til [email protected] med en oppsummering av saken, så ser jeg nærmere på det for deg. Mvh Alise SMB Mobil

Veldig bra leverandør

Omtale av  Eirik F. E

Veldig bra abonnement med helt fantastisk kundeservice

Svar fra SMB Mobil
24.10.2024 12:28

Hei Eirik, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med abonnementet vårt og kundeservicen. Vi er her for å hjelpe deg! Mvh Alise SMB MOBIL

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra abonnement

Omtale av  Tommy

God dekning , samme som telenor og samme som avtalt.

Svar fra SMB Mobil
24.10.2024 12:22

Hei Tommy, Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du er fornøyd med dekningen og at alt er som avtalt. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Alise SMB MOBIL

Fornøyd

Omtale av  Petter M

Jeg er kjempefornøyd med smb. God og kunnskapsrik kundeservice

Svar fra SMB Mobil
21.10.2024 14:26

Hei Petter, Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er kjempefornøyd med oss og at du opplever kundeservicen som god og kunnskapsrik. Det betyr mye for oss! Hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med, er det bare å si ifra. Mvh Alise SMB MOBIL

SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener
Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR