SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Berre gode erfaringa med SMB, greitt abonnement og god pris
Hei Rolf, Takk for din fine tilbakemelding! Det er supert å høre at du har bare gode erfaringer med oss og at du er fornøyd med abonnementet og prisen vår. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Ikke tydelig nok informasjon på telefon om bl.a. at priser er uten MVA, at det kommer bruddgebyr, at det er 3 års bindingstid, at det faktisk ikke er Telia som ringer. Inngår avtale med kunder om å skifte abbonement uten å sjekke at den som ringer er juridisk eier til de nummer som skal flyttes. Dette kommer etter at kontrakt er inngått. Alt står i den skriftlige kontrakten, men med "haste-prosess" der kontrakt inngås via SMS uten angrerett er dette i nærheten av det meningsmann vil kalle "svindelmetoder". Forsøk på å komme seg ut av situasjonen gjennom nye telefonsamtaler snakkes bort. Firmaet selv hevder bare å gjort alt juridisk riktig. Men hvor er etikken? Å henvise tilbake til samtaler (som tydeligvis er tatt opp) uten å opplyse om at de tas opp er heller ikke innafor god forretningsetikk. STYR UNNA DETTE FIRMAET!!!
Hei, Takk for at du deler din opplevelse med oss. Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med vårt selskap. Det skal alltid fremkomme både i samtale med selger og i sms som sendes før avtaleinngåelse om det er avtaletid på abonnementet, at priser er eks mva og at det er SMB Mobil AS som er mobiloperatør. Dersom dette ikke er tilfellet vil det være avvik i våre prosesser. Jeg vil gjerne se nærmere på din sak. Kan du ta kontakt med oss på [email protected] med en kort oppsummering av din erfaring og telefonnummeret ditt? Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Er veldig fornøyd med kundeservice og med abonnementet mitt.
Hei Patty, Takk for den positive omtalen! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med kundeservice og abonnementet! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Hvordan kan et firma få opptre så uetisk og uten konsekvenser. De lyver på telefonen med avtaletid og oppsigelse. STYR LANGT UNNA om du ikke ønsker å gi bort 4-5 tusen kr til de uten å få noe igjen… Umulig å ringe kundeservice. De du treffer på epost er arrogante og frekke.
Hei Bent, Takk for at du tok deg tid til å gi oss denne tilbakemeldingen. Vi beklager sterkt at du har hatt en negativ opplevelse og føler at du har blitt feilinformert av oss. Slik ønsker vi ikke å ha det. Det er viktig for oss å klargjøre at vår intensjon alltid er å gi nøyaktig og ærlig informasjon om våre tjenester, inkludert avtaletid. Vår kundeservice har telefontid fra kl. 8 til 16 og har vanligvis kort ventetid. Vi har et sterkt fokus på å god kundeservice, så det er selvsagt ikke bra å høre at du har opplevd vår kundeservice som arrogant og frekk. Fint hvis du tar kontakt med oss på [email protected] med en liten oppsummering, så vi kan undersøke denne saken. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Veldig fornøyd med dekning og kundeservice. Følte meg ivaretatt!
Hei Khuda, Takk for den positive omtalen! Det er godt å høre at du er fornøyd med både dekning og kundeservice! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Skrev lang e-post til nettopp dere idag skulle sende og der stod pc en igjen Pc på Elkjøp igjen skal svare når vi får den tilbake Vi er meget fornøyd med dere og den løsning vi fikk Takk
Hei Torfinn, Takk for din positive omtale! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
God personlig kundeservice. De holder det de lover. Anbefales
Hei Christina, Tusen takk for de varme ordene og anbefalingen! Det er fantastisk å høre at du har opplevd god personlig kundeservice og at vi har levd opp til våre løfter. Din tilfredshet og anbefaling betyr mye for oss, og vi er takknemlige for at du tok deg tid til å dele din opplevelse. Vi ser frem til å fortsette å yte topp service og stå ved vårt ord i tiden som kommer. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil