SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God dekning og bra priser. Hyggelig kundeservice. .
Hei Lars, Tusen takk for den positive omtalen! Kjempebra å høre at du er fornøyd med dekningen, prisene og kundestøtten vår. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Hyggelige selgere, god pris, hjelper å klage. Fikk først fakturagebyr, det ble fjernet og tilbakebetalt når jeg klaget. Hos dette selskapet lønner det seg å prute
Hei Ingunn, Takk for den positive omtalen! Det er godt å høre at du er fornøyd! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Oversiktlig fakturering.masse giga til en billig penge.
Hei Erik, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er godt å høre at du synes fakturaene våre er enkle å forstå og at du er fornøyd med datamengden du får for prisen. Vi jobber hardt for å gi deg mye for pengene, så det er flott at du legger merke til det. Takk igjen for at du tok deg tid til å skrive. Vi ser frem til å fortsette å gi deg god verdi og service. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Byttet fra Telenor, SMB mobil holder det de lover. Kjempe fornøyd 😁
Hei Kjell, Tusen takk for den positive omtalen! Det er godt å høre at du er kjempefornøyd! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Har ikke noe og klage på. Billig enkelt og bra. Det er mye bedre dekning nå en hva jeg hadde før.
Hei Jonas, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er kjempebra å høre at du er fornøyd med dekningen og prisene våre. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Alt fungerer som det skal med SMB. God kundeservice, kort ventetid.
Hei Hallgeir O, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er veldig godt å høre at du er fornøyd og at alt fungerer som det skal. Det er slik det skal være! Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil
Reklamerer for «ingen bindingstid» og at «avtaletid» betyr bare at de ikke kan heve prisen. Bytter du abonnement med de får du en saftig regning på avtalebrudd selvom det flagges for «ingen bindingstid». Unngå SMB mobil for alt det er verdt.
Hei Sara, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss å høre om din opplevelse, og vi beklager for eventuell forvirring rundt avtaletiden. Jeg vil gjerne presisere at vår avtaletid faktisk fungerer som en bindingstid, hvor kunder har en prisgaranti i hele avtaleperioden. Det er ikke korrekt av våre selgere å kommunisere at det ikke er noen bindingstid, og at avtaletid kun refererer til prisgaranti. Dette er en feilinformasjon som vi tar alvorlig og ønsker å rette opp i. Hvis du har blitt feilinformert om disse forholdene, er dette noe vi må se nærmere på. Vi vil sette stor pris på om du kan sende oss en e-post til [email protected] med detaljer om din interaksjon med selgeren, slik at vi kan undersøke saken og ta nødvendige skritt for å forhindre at dette skjer igjen. Vi beklager ulempene dette har forårsaket, og ønsker å gjøre vårt beste for å løse eventuelle problemer du har opplevd. Vennlig hilsen, Birgitte SMB Mobil