Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
SMB Mobil
3.7
931 verifiserte omtaler

SMB Mobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
931 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#6
Middels
SMB Mobil er rangert
#6 av 10 bedriftsoperatører
67%
Bra
67% anbefaler SMB Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 931 omtaler om SMB Mobil

FILTRER OMTALER
447
193
21
13
257
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om SMB Mobil
SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no

Styr unna!

Omtale av  Lurt

Svært aggressiv salgstaktikk. Bett om å svare ja under samtalen, feilinformert muntlig om angrerett. Angra etter 10 minutter må betale bruddgebyr på 4500kr pr abonnement.

Svar fra SMB Mobil
27.12.2022 12:51

Hei Lurt, Takk for din tilbakemelding. Så lenge en avtale er inngått på vegne av et foretak, har man ikke angrerett. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med organisasjonsnummer, telefonnummer eller annen informasjon som kan hjelpe meg med å finne deg i systemene slik at jeg kan undersøke saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med SMB Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Inkompetent

Omtale av  Martin F

SMB viser lite vilje å hjelpe med problemer som oppstår ved nytt abonnement. Jeg har hatt problemer med dekning , som skulle være så bra. SMB skylder på Telenor, dette er noe politiker driver med; skylder på andre. Totalt sett angrer jeg å ha byttet og vurderer nytt bytte ganske snart.

Svar fra SMB Mobil
19.12.2022 11:50

Hei Martin F, Takk for din tilbakemelding, og trist å lese at du angrer bytte. Det var dessverre noen tekniske problemer forrige uke, men de skal ha blitt løst fortløpende. Om du fortsatt opplever problemer ønsker jeg gjerne at du sender meg en e-post til [email protected] slik at jeg kan undersøke dette nærmere. Mvh Charlotte SMB Mobil

Styr unna!

Omtale av  Karina

Ble oppringt av en jente, som jeg forsto var fra Telia - min mobil operatør, og forsto det som at jeg kunne benytte et litt billigere abonnement. Jeg burde jo sjekket bedre, da jeg fikk en sms jeg skulle svare ja på.. De har registrert et abonnement på mitt enmannsforetak, som er oppløst, men fortsatt har et org nr på. Ringer til kundeservice dagen etter, og ønsker å bruke angreretten - men det gikk ikke. Avtaletiden er i tillegg på 36!!! mnd! Må betale 4500.- for løse opp bindingen! Utrolig at slike aktører kan operere på markedet! Styr unna!!

Svar fra SMB Mobil
13.12.2022 09:55

Hei Karina, Takk for din tilbakemelding. Så leit at dette er opplevelsen du sitter igjen med. I og med at organisasjonsnummeret fortsatt er aktivt er det grunnen til at det var mulig å opprette abonnement på det. Anbefaler å undersøke hvordan man avslutter organisasjonsnummeret om det ikke skal være i bruk lenger. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med navn, nummer og en oppsummering av saken slik at jeg kan undersøke dette nærmere om du ikke har fått hjelp allerede. Mvh Charlotte SMB Mobil

Solgt under falske premisser

Omtale av  Magnus B

Jeg fikk en telefon fra en selger som tidligere kontaktet meg da han jobbet i Telia, og fikk inntrykket av at han nå tilbød meg som Telia-kunde en billigere familiepakke fordi jeg har enkeltmannsforetak. Det var IKKE tilfellet, og jeg oppdaget først etter at jeg hadde trykket JA på SMSen at det var et HELT annet selskap, som bruker Telenors nett (noe som ikke fungerer på hytta for meg). Jeg sa at jeg IKKE ville ha noe registrert på mitt enkeltmannsforetak, og fikk beskjed om at det ikke var noe problem; dette ble registrert på meg som privatperson/privat e-post. Det kom IKKE frem i samtalen i det hele tatt, og jeg ble særs forbannet. Jeg ringte sporenstreks kundeservice, som tok telefonen etter tre forsøk. Der ga jeg beskjed om at jeg sporenstreks ville kansellere avtalen. Kundemottakeren jeg snakket med sa at avtalen ikke var blitt effektuert enda, at det ikke var angrefrist for bedrifter (som jeg sa at jeg ikke ville ha noe på), men at de skulle se på saken og gå gjennom LYDOPPTAKET av samtalen - at samtalen ble tatt opp ble heller ikke opplyst om noen gang i samtalen, noe som er i strid med loven. Det ble heller ikke oppgitt at prisene var eks MVA (noe som hadde vært OK dersom jeg sa ja til bedriftsregistrering, noe jeg sa jeg IKKE VILLE, HELT KLART). Dersom de forsøker ser på noen bruddgebyr eller noe her, skal de få forliksråd og advokater på nakken sporenstreks, for jeg fikk helt klart beskjed om at det var null bindingstid. Dersom SMB ser denne (jeg ser de har kommentert her tidligere), kan hun notere seg avtale ****. Den kommer ikke til å skje. SKIKKELIG forbanna på dette.

Svar fra SMB Mobil
13.12.2022 09:46

Hei Magnus B, Takk for din tilbakemelding. Så trist å høre at dette er opplevelsen du sitter igjen med. Jeg ser at avtalenummeret har blitt sensurert på grunn av at det er sensitiv informasjon. Send meg en e-post til [email protected] med navn, nummer og en liten oppsummering av saken slik at jeg kan undersøke dette nærmere for deg. Mvh Charlotte SMB Mobil

Svindel selskap

Omtale av  Trung

Ble oppringt av selger som sammenlignet mine priser (inkl. mva) med sine ex.mva priser og ble klart billigere. I tillegg solgte selger abonnement uten binding. Jeg ringer til kundeservice og ber de oppheve avtalen, samme dag (time). Får en epost om at bedrifter ikke trenger å oppgi priser inkl. mva. og at jeg plutselig har oppsigelsestid på 3 måneder inkl. inneværende måned.

Svar fra SMB Mobil
13.12.2022 09:44

Hei Trung, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke ønsker å være kunde hos oss likevel. Send oss gjerne e-post til [email protected] om du ikke har fått hjelp allerede. Mvh Charlotte SMB Mobil

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Meget godt

Omtale av  Philip M

Ble oppringt av en meget respektabel og hyggelig ung mann, fikk tilbud på fri bruk 100gb til en veldig rimelig pris, og på like god dekning som hos telenor selv!! er meget fornøyd og anbefaler alle å vurdere denne utmerkede operatøren

Svar fra SMB Mobil
13.12.2022 09:43

Hei Philip Takk for din tilbakemelding. Så utrolig hyggelig å høre at du er så fornøyd. Mvh Charlotte SMB Mobil

Salgsmetoder er gjennomført svindel

Omtale av  Svein E. S

Har som flere her beskriver blitt ringt av en selger som utgir seg for å være Telenor. Han er veldig vennlig men hastig. Han sier direkte at de ser at jeg har et stort dataforbruk, og at dette er litt i dyreste laget. Jeg bekrefter at jeg er fornøyd med alt utenom at det begynner å bli dyrt. Da sier vedkommende at de ser at dette kan bli i dyreste laget, men at de nå har en kampanje hvor jeg kan komme billigere ut av en totalpakke. Jeg er selvfølgelig interessert i dette. Han kommer med et tilbud som jeg takke ja til. (står på vei inn i et møte og er litt stresset) Han ber meg om å bare svare ja på en sms han sende meg. Noe jeg gjør for å bli ferdig. 30 minutter senere ser jeg gjennom sms fra selskapet. Og da går det opp for meg at jeg er blitt lurt av en som til de grader har oppført seg som en selger fra Telenor. Jeg ringer kundeservice, og nummeret personen jeg fikk telefon fra flere ganger uten at de svarer. Sender dem mail øyeblikkelig om at jeg ikke vil ha noe med dem å gjøre. Ringer igjen kundeservice og nå jeg ringer fra et annet telefon nummer får jeg svar. Gir dem grei melding. Men de vil ikke kansellere dette "tilbudet" Etter flere mailer med dem sier de at de ikke skal flytte abonnement men de kommer til å sende meg et krav om bruddgebyr. Jeg gir dem beskjed at om de gjør det vil de bli anmeldt for svindel. I dag mottok jeg en faktura på 5698,75kr i bruddgebyr (ink moms). Jeg har i dag samtaler med Telenor for å få dem til å se på deres avtale med selskapet da de bruker Telenor sitt linjenett. Jeg vil på det sterkeste advare mot dette selskapet. Dette er mennesker uten noen for moral. Jeg har selvfølgelig selv gjort en stor feil i denne saken, udiskutabelt. Jeg skulle lest sms fra selskapet når jeg fikk denne mye mer nøye enn jeg gjorde!

Svar fra SMB Mobil
02.12.2022 14:20

Hei Svein E. S, Takk for tilbakemeldingen din. Det er trist å høre at du har hatt denne opplevelsen, slik skal det ikke være. SMB Mobil er et norskeid mobilselskap med full Telenordekning. Send meg gjerne en e-post til [email protected] med organisasjonsnummer, telefonnummer eller annen informasjon som kan hjelpe meg med å finne deg i systemene slik at jeg kan ta en gjennomgang av saken din. Mvh Charlotte SMB Mobil

SMB Mobil har 931 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til SMB Mobil mener
Har tilegnet profilen
SMB Mobil deltar på Bytt.no

SMB Mobil har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
SMB Mobil besvarer omtaler

SMB Mobil har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
SMB Mobil ønsker tilbakemeldinger

SMB Mobil benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR