SMB Mobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Er veldig fornøyd alt fungerer veldig bra.prisen er helt unik rimlig
Hei Anne, Det er flott å høre 😀 Vi har alltid som mål å være prisleder for mindre bedrifter på fastprisabonnement med full Telenordekning! Mvh Ida SMB Mobil
SMB leverer telenordekning til en veldig god pris.
Hei Henrik, Takk for en hyggelig tilbakemelding 😊Det er supert å høre du er fornøyd med både dekning og prisene våre! Mvh Ida SMB Mobil
Veldig fornøyd med SMBmobil, det er billig abonemang og lette å få tak i, behjelpelige, hvis det skulle være noe.
Hei Anne, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😊 Det setter vi stor pris på å høre. Mvh Ida SMB Mobil
Jeg føler meg lurt. På telefon utnytter de seg av små enkeltmannsforetak som ikke er klar over at prisene de oppgir er eks. mva. De vet at de ikke er pliktig å opplyse om dette siden det er salg til bedrift og velger å ikke gjøre det. Når du får regningen forstår du hva som har skjedd, men da er det for sent og du kan ikke bryte avtalen. Jeg betaler nå 200kr mer i mnd. For samme dekning og brukskostnader jeg hadde med Ice mobil.
Hei Frøy, Det skal i verifiseringen, samt i SMS som bekreftes før avtaleinngåelse, informeres om avtalen og at prisen på abonnementet er uten moms. Dersom du har fått manglende informasjon fra selgeren her ønsker vi veldig gjerne å ta en gjennomgang. Kan du sende oss en e-post til [email protected] med informasjon om saken din? Mvh Ida SMB Mobil
God kundeservice. Tilgjengelig uten mye ventetid. Ganske godt fornøyd:-)
Hei Morten, Så hyggelig å høre 🤩 Vi ønsker og jobber alltid for å gi rask og effektiv hjelp til våre kunder av høy kvalitet. Mvh Ida SMB Mobil
Billig og greit. God service når du er i kontakt med kundesenteret.
Hei Kjell, Takk for en fin tilbakemelding 🙂Kjempehyggelig å høre du er godt fornøyd med servicen og kundesenteret vårt! Mvh Ida SMB Mobil
Fikk stor regning etter databruk under fergetur mellom Larvik og Hirtshals. Ellers ikke noe p utsette.
Hei Georg, Det var synd å høre. Databruk og annen mobilbruk over satelittnett som på ferge er dessverre dyrt og vi anbefaler alltid kunder som spør om å finne alternative løsninger ombord. Veldig mange, om ikke de aller fleste båter tilbyr nå et eget WiFi reisende kan koble seg på🙂 Mvh Ida SMB Mobil