Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vært kunde i 1,5 år ca og har vært fornøyd fra starten av. Positivt overrasket. Alt fungerer fint og det har aldri vært noe problem. Fine priser også. Et stort pluss at de har samarbeid med Norwegian reward.
Føler de bare bryr seg om nye kunder. Der er det verving mnd gratis og det ene og det andre. Men lite å gi til de gale kunder.
Jeg byttet abonnement midt i måneden, Talkmore tok seg betalt for denne halve måneden før full abonnementspris startet måneden etter, dette reagerte jeg ikke på - jeg betalte jo for tjenesten jeg hadde. Var fornøyd da jeg brukte dem, oversiktlig app og hyggelig kundeservice. Da jeg byttet fra dem, i begynnelsen av en måned, så krevde de betalt for de tre ukene jeg ikke var kunde hos dem. Det er veldig kynisk og dårlig kundeopplevelse. Vurderte å gå tilbake, da kundeservice og dekning er bra, men dette gjør at jeg ikke velger å gå tilbake, jeg ønsker ikke å ha et kundeforhold med en bedrift som ikke ser kunden, men pengene de kan tjene. Jeg endte da opp med å betale for to abonnement. Dårlig opplevelse.
Lurer deg inn med gode tilbud, deretter holder de ikke det de lover. Stjeler pengene dine. Når du tar kontakt med kundebehandlerne snur de deg ryggen.
Et kaos av mas både på sms og e-mail, skal bytte til Fjordkraft snaut 1 uke inn i inneværende måned og fortsatt krever de betaling for en hel måned siden den er påbegynt. Jeg anbefaler alle å holde seg unna dette møkkaselskap, alt mas og dårlig kundeservice har gitt meg ekkel smak i munnen. Har prøvd flere men vil bare si at Talkmore er den værste av de alle.
Så på torsdag (nå er det lørdag) så ble jeg møtt av en fra Talkmore på gata som gå bort gratis powerbanks og påstod at jeg ville spare penger på å bytte til dem (noe jeg ikke gjør). Så med en gang jeg kom hjem så kontaktet jeg Talkmore og fikk forsikret om at jeg ikke hadde bestilt noe. Jeg fikk også en melding om at jeg måtte bekrefte for å starte abonnementet og jeg har ikke svart på den fordi jeg ikke ønsker å bytte. Men Talkmore har/holder på med å overføre nummeret mitt til dem (noe jeg først ble klar over i dag siden OneCall (som jeg har og vil fortsette å ha) sende meg en melding om at jeg skulle bytte operatør...) Så jeg tok kontakt med OneCall og sa at jeg ikke hadde tenkt å bytte, men det er Talkmore som må stoppe overføringen av nummeret mitt, så de fikk dessverre ikke hjulpet... Rett etter det (14:04) så gikk jeg inn på Talkmore sine sider for å kontakte dem, men kundeservice stenger kl 14 på lørdager og er stengt frem til mandag kl 09, så jeg kan ikke få kontaktet dem før det. Heldigvis er det ikke før noen timer etter kundeservice åpner at jeg blir overført, så jeg håper at jeg får fikset det før den tid... Jeg har også sperret simkortet og håper det hjelper litt også.
Mitt råd, ikke grunnet dekning, men grunnet selskapet, og kulturen... De hindrer deg eksempelvis å sende dem email, hva sier ikke det om kultur... De vil du skal ringe, sitte i kø, ikke få gjort noe annet... Dessuten passer det ikke alltid å ringe... Eller så vil de at du bruker Chat... jaja, fint det noen ganger... Eller Facebook... Uansett, å stenge muligheten, i fred or ro, kunne skrive en mail, den er drøy... Typisk Telenor..... Ellers skrudde de opp prisen på mobilt bredbånd med 100 kroner dagen etter vi tegnet abo, et abo vi tegnet der grunnet pris.... Etc. etc. etc. det er rett og slett kulturen det er noe grunnleggende galt med, noe som kommer fra ledelsen og eierne - de mangler totalt respekt for kundene - de er best!! Det kaller også det nummeret de gir mobile bredbånd - et 12-sifret nummer - for "Mobilnummer". Greit at "det er det samme hva man kaller ting", men misforståelsene de fører til... Fakturaene dere.... Rett og slett alt er elendig... Dersom man bryr seg nogenlunde om kvalitet og skikkelighet så orker man ikke slikt.... Se på OneCall, helt supre på Mobiltelefoni i alle fall, Familiepakka, genial! (Jeg hverken jobber eller har kontakter der) Altså, herved er du advart.
Elendig kundeservice ved reklamasjon på kjøpt mobil gjennom Talkmore sin nett butikk. Trenering, trenering hele tiden både fra service kontoret samt nettbutikken. Fra råder andre til å kjøpe produkter gjennom deres nett butikk.
Regningen er kjempedyr og servicen er latterlig dårlig. Har ikke noe bra å si om Talkmore. Velg heller andre mobilselskaper
Jeg har fått tilleggsregning på 350 kr på min datters abonnement. Etter å ha brukt opp 7 GB lar de henne få litt data gratis innimellom for å lokke henne til å fortsette å bruke data til skyhøy kostnad når hun ikke er oppmerksom på at det plutselig koster, dette gjør de omtrent annenhver dag. Det er tydelig at de har sett dette i system for å lure barn til å tro at de har fått ekstra data. De har nå tatt like mye for 1 GB som abonnementet for 7 GB koster.....kjeltringer..........
Hei Stig! Så synd å høre at du har opplevd å få høyere faktura enn forventet. I Talkmore blir du varslet via sms både når du nærmer deg datakvoten din, samt når du har brukt opp datamengden og blir belastet for løpende priser. Dersom du ikke ønsker at datteren din skal kunne forbruke mer data enn hun har inkludert, anbefaler vi deg å velge et "Trygg abonnement" som kommer med datakontroll og sperrer. Alternativt kan du aktivere 'Datakontroll' under tjenester i Talkmore-appen eller på Mine Sider. Vi har heller ingen praksis der vi kontinuerlig tildeler ekstra data for å oppfordre til økt dataforbruk, så her ville jeg anbefalt deg å sjekke opp om datteren din har bestilt noen tjenester som ikke er inkludert i abonnementet sitt. Dette kan du også sjekke opp på strex.no. Ring oss gjerne på tlf 915 09 915 slik at vi kan forstå hva som har skjedd her. Hilsen Caroline i Talkmore
Bestilte en kampanje de hadde, men de hadde gjemt bort informasjon om at den ikke ville gjelde meg. Deretter fortsatte de å informere om at jeg skulle få kampanjen. Helt til regningen kom. Det var utspekulert. Prøvde å klage saken videre, men da endret de teksten på nettsiden sin slik at det kom tydeligere frem. Så når brukerklagenemda så på saken så de kun det som var tilfelle i etterkant og ikke da jeg bestilte. Greit sleipt. Styr unna selskapet. De gjemmer gjerne ting med liten skrift og ser gjerne at de klarer å lure deg. De lurte meg. Ikke la det skje med deg!
Kunne vert bedre mobil dekning i Nordland. Ellers veldig bra.
Har vært kunde i ca 10 år og jeg har ikke tenkt å bytte ut dette selskap som alltid hjelper meg veldig bra og jeg har ikke hatt noe å klage på. Trivelige folk som er på chatten og på tlf om jeg trenger hjelp. Du føler deg alltid spesiell og de tar vare på sine/mine ønsker iallefall. Tusen takk !
Jeg er glad med Talkmore, god service. Jeg anbefalte til familien og alle venner.
Lite hjelpsomme da jeg hadde et mobilt bredbånd, jeg skulle endre datapakke midt i måneden, lite ante jeg om at en måtte betale for en helt ny datapakke kun for å endre på abonnementet. Tok opp dette med de da fakturaene ble stor. Ingen forståelse for dette, sa opp abonnementet mitt samme dag 1/6 var allikevel nødt til å betale ut juni, det var ingenting de kunne gjøre med en faktura. Synes det bør komme frem at endringen bør en ikke gjør for da må en betale veldig mye ekstra for datapakker (som ikke var min i intensjon) jeg skulle bare endre antall GB ned.
I Oslo har det oppstått en invasjon av talkmore selgere med boder hvor de hevder å kun gi bort såkalte powerbanker. En skal ikke dra alle over en kam, men når det er slik at man bor i sentrum og møter på disse ubehagelige opplevelsene daglig blir det nesten et lokalt problem. For det første kan de bruke metoder som å håndhilse ved å late som de kjenner deg eller noen du kjenner, gi deg en klem helt ut av det blå mens du forbipasserer eller stelle seg foran deg når du er på vei forbi. Ignorerer man dem må man også belage seg på å høre en stygg kommentar, stønning eller drittslenging om deg som de beretter til kollegaene sine. De er også som regel 3-6 stk og det kan virke som Talkmore ansetter mange av disse på slavekontrakter uten noe krav til de ansatte når det kommer til måtehold, profesjonalitet eller arbeidsutførelse. Det skurrer noe over det at så mange av selgerne deres skal være så desperate, uproffe og så mange.