Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det har vært et billig selskap, men nå er de i ferd med å bli utkonkurrert (data for pengene). Jeg har hatt noen gode opplevelser og noen dårlige. Generelt hyggelig kundeservice, men hatt trøbbel med å miste telefonnett i utlandet - Canada, sørlig halvkule ect. Endring av betingelser (spesielt ringepris i utlandet) uten forvarsel er også en negativ faktor. God dekning innenlands. Synes som mange andre her at data blir brukt opp merkelig fort. Har ikke byttet pga. ekstrajobb med å nettbank endring etc. (latskap), men det er det eneste som har stoppet meg fra å bytte til andre selskaper som gir mer for pengene. Skal du likevel bytte er ikke Talkmore for øyeblikket anbefalt.
Reglene endres uten beskjeder, prisene er latterlig høye og de er aldri medgjørlige. Hadde dem for 5 år siden og tenkte gi dem en ny sjansen nå. Har kostet meg 1500 kr for 2 mnd. Styr unna, alltid.
Jeg byttet for å få det mer oversiktelig enn det Telipol er. Det viste seg å være et dumt valg. Talkmore sendte meg ikke regning i det hele tatt og jeg ser mobildataen bare forsvinner med en gang. Måtte kjøpe ekstra datapakke og oppgradere! Dette her blir jo svindyrt og jeg kommer til å avslutte dette med en gang! Styr unna.
Gode priser, men når du er blitt kunde glemmer de hva som er lovet. Kundebehandlere som blir irritert når du påpeker feil og mangler. Korteste tiden jeg har vært kunde hos et mobilselskap.
Jeg har hatt Talkmore i mange år og har jo forsåvidt vært fornøyd. De har bra kundeservice men jeg har en mistanke om at de har hjulpet meg med å bruke opp databruken slik at jeg skal kjøpe et dyrere abonnement. Jeg ser i disse dager etter et annet selskap.
Er kjempe fornøyd med Talkmore. Lav pris og super dekning. Er mye i båt og har dekning og 4G
Går du over datagrensen blir du fakturert for overskytende. Foretrekker heller redusert hastighet så kan jeg velge selv om jeg vil betale mer.
Stor fornøyd med mobil-appen og prisen. Fleste konkurrenter som ringer meg kan ikke tilby like gode vilkår. Jeg har aldri betalt mer enn avtalte pris til enhver tid.
Har ingen negativ kommentar, alt stemmer hver mnd.
Forferdelig kundeservice som får kunden til å føle seg verdiløs for selskapet. Giddeløse folk som svarer henvendelser så vidt. De må lære seg å ta vare på eksisterende kunder. Har flere mobilabonnement som jeg vurderer å si opp snarest mulig. Hun svarte veldig frekt og sa at det ville bli samme for Talkmore om jeg ikke var fornøyd. Makan til service...
Telefonabonnementet gjør jobben sin til en ok pris. Digger appen, med god oversikt over fakturaer og forbruk, samt mulighet for å betale regningen med Vipps😊👍
Kort oppsummert: 1. Kostet meg 800 kr mer enn forventet (over en periode på 2 mnd som skulle kostet meg 599 kr, altså totalpris ble 1400 kroner). 2. Kundeservice har ikke peiling. 3. Sendte meg SIM-kort som ikke fungerte, ute av stand til å aktivere etter 3 forsøk. 4. Elendig forbindelse til tross for full 4G-dekning. Ingen tech-avdeling som kunne hjelpe. 1. Data SIM-kort fungerte ikke da jeg mottok det. Etter 3 separate henvendelser fikk jeg vite at de hadde problemer med aktivering av Ekstra Data SIM. Da jeg fikk bekreftet at problemet var løst, virket Data SIM-kortet fortsatt ikke. 2. Der jeg er har jeg full 4G-dekning fra både Telia og Telenor, og i starten opplevde jeg ekstremt rask opp/ned-hastighet. Etter kort tid ble hastighetene lavere, og det ble bare dårligere og dårligere uten at dekningen endret seg. Nedlastningshastigehten forble den samme, men Ping var rundt 500 MS og opplastningshastigheten lå på 0,00 og steg til 0,02 innimellom. Altså; helt ubrukelig. 3. Hadde abonnement med halv pris i 2 mnd. Brukte forhåndsbetaling på abonnementet med autopåfyll. Det var i slutten av 2. måned at jeg la merke til noe rart. Jeg fikk varsel om at 40 av 50 GB var brukt opp. Veldig rart mtp. at jeg hadde bestilt 100 GB abonnement. Fant til slutt ut at dette var fordi Talkmore feilet i å gi meg forfallsdato som passet med når jeg får lønn, og etter at autopåfyll hadde forsøkt og feilet i å fylle på saldo tre ganger, falt "100 GB/mnd"-tjenesten bort, og for å få den tilbake måtte jeg gå inn på mine sider og velge dette manuelt. I mellomtiden hadde jeg brukt 800 kroner på "data utenom inkludert". Helt hinsides idiotisk, jeg har ikke engang ord. Det gir ingen mening at abonnementet skal falle bort, de kan jo bare sette det på pause inntil man har betalt. Kundeservice mente dette var helt logisk. Småting til slutt: 1. "Mine sider" er kaotisk og uoversiktlig, vanskelig å se hvor mye data du har, hvor mye du har brukt, hvor mye du har betalt etc. 2. Hadde problem med betalingsfunksjonen deres. Med mitt MasterCard (ikke kredittkort) gikk det ikke an å betale. Med mitt VISA-kort sto det at betalingen var vellykket, men ingenting så ut til å skje. (kundeservice var stengt, dette var 1. mai) Viser seg at betalingen ikke var vellykket fordi saldo ikke var inne på kontoen min enda. Jeg var også nødt til å bruke MyCall-kontantkort med data, og brukte omtrent 1000 kr på dette mens jeg ventet på nytt abonnement. MyCall sine 10 GB for 299 kr slo Talkmore ned i støvlene. Alt fungerte perfekt, og til tross for prisen var det mye bedre med noe som faktisk kunne brukes.
Har vært kunde hos Talkmore de siste 6 årene og har ikke annet å si enn at de er helt fantastiske i sammenligning med deres konkurrenter. Spesielt fornøyd med bruk i utlandet.
Jeg har aldri opplevd et verre selskap en Talkmore. Dårlig kundeservice, skyhøye fakturaer etter de 3 første månedene. Mange skjulte kostnader, det er det man må forvente hvis man velger talkmore. Aldri igjen.
Sykt pågående selgere som lyver og sier opp abonnementet ditt med andre uten at du verken har samtykket til det eller underskrevet noe. Hold dere unna dette useriøse selskapet
Har mobilt bredbånd og 4GB avtale. En ting er den 100-lappen hver måned på såkalte spesialnummer... men jeg fant nå ut at en endring av abonnement for mobilt bredbånd ikke er en endring, men et tillegg. I begynnelsen av måneden byttet jeg fra 100 til 20. Etter det følte jeg egentlig at 10 var nok... så jeg byttet til det. Jeg ble fakturert full pris for 3 abonnement den måneden! Altså for 100GB 599 + 349 + 249=1197 for 1 måned. Det skal nevnes at jeg fikk GB for alle tre 130GB, men det var jo ikke det jeg trodde når jeg «endret» abonnement. Føler meg lurt.