Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Trekker nesten 800,- fra kontantkort fordi mobildata ble glemt og var påslått i èn uke, uten at telefonen var i bruk, hverken internett eller apper var åpne, ble det trukket oppimot kr 800,- Kontantkort er farlig når det brukes mobildata fra en telefon som ikke engang er i bruk.
Hei Mari, Så kjedelig å høre at du ble trukket for mobildata selv om du ikke aktivt brukte telefonen. Selv om WiFi er slått på vil telefonen alltid velge nettet med best dekning. Vi anbefaler alltid å slå av mobildata når man ikke bruker det, og slå av bakgrunnoppdateringer over mobildata for å unngå å bruke data på dette. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Enkelt og greit mobilabonnement. Har ubegrenset data, og det fungerer utmerket både i Norge og EU-området
Hei Børre, Det er helt nydelig å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt! Håper du forblir like fornøyd i lang tid. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Jeg er utrolig fornøyd med saksbehandlerne her hos Talkmore, alltid hyggelig og får god hjelp. Tusen takk ☺️
Hei Randi, Dette er jo bare helt fantastisk fint å høre! Jeg er så glad du er fornøyd og at du alltid opplever å få god hjelp. Håper vi får ha deg som kunde hos oss i mange år til. Takk for kjempe fin tilbakemelding. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Er veldig dyktige når ringer .stor forbedring fra i fjord .tussen takk
Hei Ellen, Så utrolig fint å høre at du er fornøyd, og at du syntes kundebehandlerne er dyktige. Det er akkurat det vi ønsker. Takk for fine ord. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Fikk hjelp med enngang og hu snakke fint og lett å forstå. Men må vente 20min for å snakke med kundeservice.
Hei Ruth, Jeg er så glad for å høre at du ble godt tatt i mot av vår kundebehandler, og at du fikk god hjelp! Til tider kan vi ha noe større pågang, men vi setter stor pris på tålmodigheten. Takk for fin omtale. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
Snappy connections and excellent service infrastructure - its an A+ from me. All problems encountered causes by me - Id say I did pretty good as well...
Hello Chris, At Talkmore we always prioritize our customer service, and it's very nice to read that you had a good experience when you were in contact with us. Thank you so much for your nice review and feedback. Have a great day! Regards, Marcus
Mistet nettet på mobiltlf.Fikk helt suveren hjelp. Nettet kom tllbake. Hurra. Fikk også hjelp til å få bedre abonnement på mobilene våre.
Hei Annelise, Det er jo bare helt fantastisk å høre at du fikk god hjelp til å løse utfordringene du opplevde med mobilnettet, og at du fikk et bedre abonnement som passer for deg! Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.