Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service og hyggelig og hjelpsom kundebehandler 👍
Heisann Solveig! Veldig kjekt å høre du er godt fornøyd med oss. Vi takker for din tilbakemelding! Ha en god helg, hilsen Sebastian
Dato for overflytting passet ikke oss. Ringte og ble møtt av en hyggelig og serviceinnstilt dame. Hun fikset problemet på 30.sekund. Veldig fornøyd så langt!
Hei Maria! Veldig godt å høre du enkelt fikk endret porteringsdato etter samtale med vår kundeservice og er fornøyd. Takk for din tilbakemelding! Ønsker den super helg, hilsen Sebastian
Har hatt Talkmore i snart ti år, og har aldri hatt noen problemer. Kundeservice har dyktige medarbeidere som hjelper og finner løsninger. Flott app som gir deg kontroll og oversikt.
Heisann Pål! Så utrolig kjekt å høre du har vært fornøyd med i så lang tid. Det setter vi veldig stor pris på. Takk for din tilbakemelding! Håper du får en flott helg, hilsen Sebastian
Fikk kontakt med en veldig hjelpsom, og imøtekommende kundeveileder, som straks forstod mitt problem.Han snakket m sin overordnede, og jeg fikk den hjelpen jeg trengte med en gang! Tusen takk, og jeg fortsetter å si nei til alle som ringer for å få meg til å bytte abonnement ! 😂 Veldig fornøyd med hvordan jeg ble mottatt av dere i Talkmore❤️
Heisann Tone! Vi blir utrolig glad for å høre du har så gode erfaringer med oss og er fornøyd. Vi setter veldig pris på din tilbakemelding! Håper du får en super dag, hilsen Sebastian
Høflig, hjelpsom og forståelsesfull.med hensyn til min situasjon. Hadde god tid i telefonen.
Heisann Randi! Så bra å se du ble godt tatt i mot og er fornøyd med oss. Det setter vi utrolig stor pris på. Takk for din tilbakemelding! Håper du får en flott dag, hilsen Sebastian
Hyggelige ansatte som er villige til å hjelpe og forsøker å løse problemer. Foreløpig lite fornøyd helhetlig pga teknisk rot og mye ventetid, men det skal ikke stå på kundeservicen sånn sett. Kunne med fordel hatt informasjon om estimert ventid i tlfkø, slik som på chat, og de ansatte skulle hatt mulighet til å gi bedre "plaster på såret" enn en gratismåned (som kanskje er verdt noe for de med et mer kostbart abonnement?).
Hei Elise! Så er godt å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Vi ønsker å svare alle henvendelser med en gang, men vi har en del ferieavvikling disse dager. Vi ønsker så klart du skal være fornøyd. Kunne du kontaktet oss på [email protected]? Så skal vi se etter en løsning for deg! Ønsker deg en flott dag, hilsen Sebastian
Fekk hjelp med en gang, hyggelig person som løste problemet.
Hei Kjetil! Veldig godt å høre du er fornøyd med hjelpen du fikk og vår kundeservice. Vi setter pris på din tilbakemelding! Håper du får en flott dag, hilsen Sebastian