Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid god kundeservice, sjeldent problemet med løsninger.
Heisann Daniel! Det er kjekt å høre at du er fornøyd med kundeservice, slik ønsker vi alltid at det skal være :-) Tusen takk for en hyggelig omtale! Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Etter først å ha fått sms og mail om økning av prisen på abonnementet, tok jeg kontakt med kundeservice og forklarte mitt behov og misnøye med det, der møtte jeg en kjempe hyggelig og hjelpsom kar som forstod problemet og ordnet i dette med en eneste gang, kan ikke si annet enn at jeg er kjempe fornøyd med talkmore!
Heisann Ivica! Det å høre at du er fornøyd varmer et grønt Talkmore-hjerte. Vi skal fortsette den gode jobben for å holde deg minst like fornøyd i mange år fremover :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Har vært kunde i flere år, og har bare gode erfaringer. Kort ventetid på kundesenteret og alltid vennlige og hjelpsomme kundebehandlere. God dekning og konkurransedyktige priser. Kjempefornøyd.
Heisann Berit! Det er ikke så mye som er bedre enn kjempefornøyde kunder :-) Det er virkelig godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice, dekning og priser. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Dere er virkelig det beste selskapet!Alltid god dekning,aldri noe tull! Gir meg den beste service når jeg en sjelden gang ringer dere,og ikke er dere for dyre heller☺️Anbefaler alltid Talkmore til alle som spør
Heisann Ac! Dette var helt fantastisk å lese og her må jeg bare takke for en så flott tilbakemelding. Husk å bruke verving dersom noen av de du anbefaler blir Talkmore-kunde :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Vi ønsket å få et rimeligere mobilabonnement, da vi stort sett kun er på wi-fi, og den unge mannen i andre enden ordnet dette med letthet; veldig hyggelig og profesjonell - takk for hjelpen!
Heisann Marianne! Selv takk for en så hyggelig tilbakemelding. Det er virkelig godt å høre at du fikk et abonnement som passet deres forbruk :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Når jeg har tatt kontakt med Talkmore og ikke de finner ut av problemet umiddelbart får jeg bare beskjed om at det ikke er noe mer de kan gjøre. Det er lite hjelp å få, og dekningen er variabel som jeg ikke har hatt problemer med før jeg byttet til Talkmore.
Hei Lene! Dette hørtes absolutt ikke bra ut og dersom du ikke har fått hjelp i kontakt med kundeservice beklager jeg på det sterkeste! Jeg ønsker gjerne å få tatt en nærmere titt, kunne du sendt ditt telefonnummer og en beskrivelse av problemet til [email protected], så skal jeg gjøre alt jeg kan for å hjelpe. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Det er en ganske bra mobiloperatør men de mangler e sim support for Apple Watch. De støtter e sim men bare ikke for Apple Watch noe som er rart synes jeg. OneCall har støtte for Apple Watch og de er også et såkalt "datterselskap" av et større selskap. De har nå sakt en god stund at de skal fikse dette men ingen framskritt er gjort.
Hei Victor! Vi jobber hele tiden med å finne gode løsninger til våre kunder, dette gjelder også e-SIM til Apple Watch. Vi er i dialog med Apple, men har dessverre ikke en estimert tid på når vi eventuelt har tjenesten på plass. Vi gir selvfølgelig beskjed når vi får dette lansert. Kunne du sendt oss ditt telefonnummer til [email protected], slik at jeg kan få sjekket om vi kan finne en løsning? Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.