Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fungerer bra med dekningen på de fleste steder. Noen problemer på litt avsidesliggende steder. Dette gjelder også ved bruk av handsfree.
Hei Frode! Takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at dekningen fungerer bra de fleste steder. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre dekningen, også i mer avsidesliggende områder. Hvis du har spesifikke steder med problemer, setter vi pris på om du deler dem med oss. Mvh. Halima 💛
Dårlig kundersørvis. Lang ventetid, ingen tilbakeringing, håpløs saksbehandler som ikke løser problemet, men sier at det er gjort. Chatbot til ingen nytte. Ikke mulig å få kontakt på kveldstid. Misfornøyd kunde.
Hei Terje! Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse i kontakt med kundeservice. Vi ønsker alltid å være der for våre kunder, så hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en beskrivelse av problemet, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag! Hilsen Jakob.
Jeg har vært kunde i mange år, fornøyd, men nå syes jeg at det feil at jeg skal betale når det er deres feil
Hei Johanna! Takk for at du har vært en lojal kunde i mange år og for din tilbakemelding. Vi ønsker å løse dette problemet for deg. Vennligst kontakt oss på [email protected], så skal vi se nærmere på saken og finne en løsning. Mvh. Halima 💛
La ikke inn rabattavtale som avtalt, og abonnementsprisen var høyere enn lovet.
Hei Alexander! Det er leit å høre at rabattavtalen ikke ble lagt inn som avtalt, og at abonnementsprisen var høyere enn lovet. Vennligst kontakt oss på [email protected], så skal vi se nærmere på saken. Mvh. Halima 💛
Veldig god kundebehandling.Får alltid god hjelp, til det eg treng.
Hei Solveig! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår kundebehandling og at du alltid får god hjelp til det du trenger. Vi setter stor pris på deg som kunde! Mvh. Halima 💛
Dekningen har vært skuffende. Dårlig dekning mange steder. I likhet med talkmore tok jeg meg en vårrengjøring nylig og skiftet leverandør. Dette sparer jeg mye penger på. I årets vårrengjøring satte talkmore meg automatisk opp i det dyreste abonnementet de hadde og avviklet den pakken jeg hadde. De burde både ha ringt meg og sett på forbruket mitt i forkant. Omtrent det samme skjedde i fjor.
Hei Terje! Det er leit å høre om dine utfordringer med dekningen og abonnementet ditt. Vi setter pris på din tilbakemelding og ønsker å finne en løsning. Vennligst kontakt oss på [email protected]. Mvh. Halima 💛
Veldig bra service, rask jobber og litt å forstå. Tusen takk for hjelpen.
Hei Sarunas! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! 😊 Mvh. Halima