Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundersørvis. Lang ventetid, ingen tilbakeringing, håpløs saksbehandler som ikke løser problemet, men sier at det er gjort. Chatbot til ingen nytte. Ikke mulig å få kontakt på kveldstid. Misfornøyd kunde.
Hei Terje! Tusen takk for tilbakemeldingen. Det er leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse i kontakt med kundeservice. Vi ønsker alltid å være der for våre kunder, så hvis du kunne sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en beskrivelse av problemet, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning :-) Ønsker deg en fortsatt fin dag! Hilsen Jakob.
Jeg har vært kunde i mange år, fornøyd, men nå syes jeg at det feil at jeg skal betale når det er deres feil
Hei Johanna! Takk for at du har vært en lojal kunde i mange år og for din tilbakemelding. Vi ønsker å løse dette problemet for deg. Vennligst kontakt oss på [email protected], så skal vi se nærmere på saken og finne en løsning. Mvh. Halima 💛
La ikke inn rabattavtale som avtalt, og abonnementsprisen var høyere enn lovet.
Hei Alexander! Det er leit å høre at rabattavtalen ikke ble lagt inn som avtalt, og at abonnementsprisen var høyere enn lovet. Vennligst kontakt oss på [email protected], så skal vi se nærmere på saken. Mvh. Halima 💛
Veldig god kundebehandling.Får alltid god hjelp, til det eg treng.
Hei Solveig! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår kundebehandling og at du alltid får god hjelp til det du trenger. Vi setter stor pris på deg som kunde! Mvh. Halima 💛
Dekningen har vært skuffende. Dårlig dekning mange steder. I likhet med talkmore tok jeg meg en vårrengjøring nylig og skiftet leverandør. Dette sparer jeg mye penger på. I årets vårrengjøring satte talkmore meg automatisk opp i det dyreste abonnementet de hadde og avviklet den pakken jeg hadde. De burde både ha ringt meg og sett på forbruket mitt i forkant. Omtrent det samme skjedde i fjor.
Hei Terje! Det er leit å høre om dine utfordringer med dekningen og abonnementet ditt. Vi setter pris på din tilbakemelding og ønsker å finne en løsning. Vennligst kontakt oss på [email protected]. Mvh. Halima 💛
Veldig bra service, rask jobber og litt å forstå. Tusen takk for hjelpen.
Hei Sarunas! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! 😊 Mvh. Halima
Den beste kundeservicen jeg har fått, sammenlignet med alle mobiloperatører jeg har hatt. Og det er ekstremt sjelden dårlig dekning😁👍
Hei Roar! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk dag! 😊🌟 Mvh. Halima