Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dekningen har vært skuffende. Dårlig dekning mange steder. I likhet med talkmore tok jeg meg en vårrengjøring nylig og skiftet leverandør. Dette sparer jeg mye penger på. I årets vårrengjøring satte talkmore meg automatisk opp i det dyreste abonnementet de hadde og avviklet den pakken jeg hadde. De burde både ha ringt meg og sett på forbruket mitt i forkant. Omtrent det samme skjedde i fjor.
Hei Terje! Det er leit å høre om dine utfordringer med dekningen og abonnementet ditt. Vi setter pris på din tilbakemelding og ønsker å finne en løsning. Vennligst kontakt oss på [email protected]. Mvh. Halima 💛
Veldig bra service, rask jobber og litt å forstå. Tusen takk for hjelpen.
Hei Sarunas! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! 😊 Mvh. Halima
Den beste kundeservicen jeg har fått, sammenlignet med alle mobiloperatører jeg har hatt. Og det er ekstremt sjelden dårlig dekning😁👍
Hei Roar! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk dag! 😊🌟 Mvh. Halima
Jeg er fornøyd. Anbefales. Telefon virker og support løser sakene jeg sender inn.
Hei Thomas! Tusen takk for din positive tilbakemelding! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med vår tjeneste og at telefonen fungerer som den skal. Det er også flott å vite at vår support har kunnet hjelpe deg med dine henvendelser. Vi setter stor pris på deg som kunde! 😊 Mvh. Halima
Jeg har vært kunde hos Talkmore i mange år. Får alltid god hjelp og veiledning!
Hei Vivi, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Fantastisk å lese at du har hatt en god opplevelse når du har vært i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Veldig hjelpsom når man trenger råd og veiledning. Eks. muligheter med abonnement mitt og gigabite. Hva som trengs i det daglige. Hvor mye gigabite jeg i gjennomsnittet bruker. Hvor mye jeg som privatkunde trenger. God dekning
Hei Anne, Fantastisk å se at du har hatt en god opplevelse når du har vært i kontakt med vårt kundesenter og at du er fornøyd med abonnementet og dekningen. Dette tar vi med oss videre. Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Ønsker deg en riktig god dag, hilsen Marcus
Jeg begriper ikke hvorfor de presser oss mer data og dyrere abbonement uten at vi ber om det? Og rollover er ikke heller brukt!!!1 Jeg har vært fornøyd i mange år, men dette skjer igjen og igjen så nå sank karakteren til 3 stjerner, og jeg har åpnet for å skifte. De er ikke konge på livstid.
Hei Lise, Takk for din tilbakemelding. Vi justerer porteføljen og migrerer eksisterende kunder over på abonnement som passer for bruk basert på abonnement du har hatt tidligere. Men her høres det ut som du har fått et abonnement som ikke passer din bruk. Vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på det og finne en løsning som passer perfekt for deg. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] skal vi gjøre vårt beste for å hjelpe deg med det. Igjen takker vi for tilbakemeldingen og tar dette med oss videre. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus