Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble først ringt igår på jobb; da prøver de å selge abonnement. Jeg prøver å si at jeg ikke kan snakke da jeg er på jobb. De «ignorerer» dette å fortsetter, jeg sier igjen at jeg ikke kan snakke så, lett irritert. Iløpet av vakten blir jeg forsøkt ringt 3 ganger til. Idag ble jeg ringt 4 ganger mens jeg var på jobb. Skulle ønske det holdt å forsøke et nummer en gang… ikke veldig appellerende å ta telefonen neste gang
Hei, Ole! Dette var jo utrolig dumt å høre. Jeg har full forståelse for at dette kan være irriterende, vit at dette ikke er slik vi ønsker å oppsøke potensielle kunder. For at vi kan komme til bunns i hva som har skjedd her så ønsker vi veldig gjerne at du sender oss en epost til [email protected] med ditt mobilnummer samt nummeret/numrene du har blitt ringt ifra. Vi skal dermed få undersøkt saken nærmere med aktuelt byrå og passe på at slik ikke skjer i fremtiden. Hører fra deg. Med vennlig hilsen Thomas
Fikk forklart hva mitt beste alternativ var, imøtekommende, lett å prate med og ikke minst, humoristisk sans! Det gjør samtalen til en positiv erfaring, som igjen er bra for et firma! UTROLIG gode tilbud! Vil ABSOLUTT anbefale dette til andre! Mvh Karin J.
Heisann Karin! Det blir jo nesten ikke bedre enn dette! Så utrolig hyggelig tilbakemelding. Vi setter virkelig pris på det. Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Petter :-)
Får bestandig god hjelp fra kundeservice, de er veldig hyggelige og får svar på alt jeg lurer på. 🙂
Heisann Linda! Så godt å se at du fikk god hjelp av kundebehandleren du var i kontakt med. Vi prøver å svare på alle spørsmål så godt vi kan, så det er topp at du fikk svar på alt du lurte på:-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.
Veldig bra førsteinntrykk! Hyggelig kundebehandler som hjalp meg med å få i gang nettbrettet mitt. Fikk også bra informasjon om hva Talkmore kunne tilby.
Hei, Anne. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen - så godt å høre at nettbrettet er på nett igjen. Med vennlig hilsen Thomas.
Blir ringt av "408***14" og personen takler ikke at jeg avslår tilbudet, blir irritert og legger på uten å si noe. Seriøs type..
Hei Mikael. Det er ikke slik vi ønsker at det skal være å bli kontaktet av en selger fra Talkmore, så dette tar vi veldig seriøst! For at vi skal kunne undersøke dette videre og sørge for at det ikke skjer igjen, hadde det vært supert om du sendte oss en mail på [email protected] med ditt telefonnummer, så vi får tatt opp dette med byrået det gjelder. Ha en fin dag, hilsen Jørgen
Jeg spørte om hjelp til sim kortet og fikk hjelp med det. Ble veldig glad for hjelpen så jeg har ikke noe å si på hjelpen jeg fikk. Så forsett med å gjøre det samme til andre kunder.
Hei Inger! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er supert å høre at du har fått god hjelp. Vi ønsker alltid at våre kunder får hjelpen de trenger, pluss at de sitter igjen med et positivt inntrykk av oss. Ha en flott dag videre, hilsen Jørgen.
Jeg har Ubegrenset data, dvs at hastigheten strupes etter 100GB. Hver gang jeg kommer dit deaktiveres data-sim kortet og eneste mulighet for å få aktivert dette igjen er å ringe kundeservice. SELVSAGT SKJER DETTE HVER ENESTE GANG PÅ HELG NÅR JEG SKAL SE EN FILM!!! ORKER IKKE MER!! BYE BYE TALKMORE!! Og til alle dere som kjøper mer data når dette skjer: akkurat det Talkmore prøver på. Men det går an å streame og gjøre det meste på den lavere hastigheten!
Hei Birgit. Så utrolig kjedelig å høre. Det er ikke slik vi ønsker å ha det her hos Talkmore. Om dette faktisk skjer så må det være en feil, fordi simkort skal ikke sperres eller deaktiveres. Kun reduseres til standard-hastighet. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få finne ut hva som eventuelt er feil her, og få rettet opp i dette. Ha en fin dag videre, hilsen Jørgen.