Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra førsteinntrykk! Hyggelig kundebehandler som hjalp meg med å få i gang nettbrettet mitt. Fikk også bra informasjon om hva Talkmore kunne tilby.
Hei, Anne. Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen - så godt å høre at nettbrettet er på nett igjen. Med vennlig hilsen Thomas.
Blir ringt av "408***14" og personen takler ikke at jeg avslår tilbudet, blir irritert og legger på uten å si noe. Seriøs type..
Hei Mikael. Det er ikke slik vi ønsker at det skal være å bli kontaktet av en selger fra Talkmore, så dette tar vi veldig seriøst! For at vi skal kunne undersøke dette videre og sørge for at det ikke skjer igjen, hadde det vært supert om du sendte oss en mail på [email protected] med ditt telefonnummer, så vi får tatt opp dette med byrået det gjelder. Ha en fin dag, hilsen Jørgen
Jeg spørte om hjelp til sim kortet og fikk hjelp med det. Ble veldig glad for hjelpen så jeg har ikke noe å si på hjelpen jeg fikk. Så forsett med å gjøre det samme til andre kunder.
Hei Inger! Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er supert å høre at du har fått god hjelp. Vi ønsker alltid at våre kunder får hjelpen de trenger, pluss at de sitter igjen med et positivt inntrykk av oss. Ha en flott dag videre, hilsen Jørgen.
Jeg har Ubegrenset data, dvs at hastigheten strupes etter 100GB. Hver gang jeg kommer dit deaktiveres data-sim kortet og eneste mulighet for å få aktivert dette igjen er å ringe kundeservice. SELVSAGT SKJER DETTE HVER ENESTE GANG PÅ HELG NÅR JEG SKAL SE EN FILM!!! ORKER IKKE MER!! BYE BYE TALKMORE!! Og til alle dere som kjøper mer data når dette skjer: akkurat det Talkmore prøver på. Men det går an å streame og gjøre det meste på den lavere hastigheten!
Hei Birgit. Så utrolig kjedelig å høre. Det er ikke slik vi ønsker å ha det her hos Talkmore. Om dette faktisk skjer så må det være en feil, fordi simkort skal ikke sperres eller deaktiveres. Kun reduseres til standard-hastighet. Kunne du tatt kontakt med oss på [email protected] så skal vi gjøre alt vi kan for å få finne ut hva som eventuelt er feil her, og få rettet opp i dette. Ha en fin dag videre, hilsen Jørgen.
Alltid god dekning i bygde og hytte strøk der andre mobilabonnement ikke har bygd ut. Veldig gode priser, og morepoints som man kan bruke til å kjøpe data. Har familiepakka så data kan legges inn hær å dær til de som trenger det, å låne fra hværdandre, veldig greit. Fikk også morepoints og gratulasjon idag på bursdagen min
Hei, Theodor! Tusen takk for tilbakemeldingen din, det er så utrolig gøy å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt hos oss. Vi jobber dag inn og dag ut for å gi våre kunder det beste produktet vi kan, så slike omtaler hjelper absolutt på. Ha en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas :-)
Jeg bestilte et produkt fra Talkmore, en "tail it" (sporingsbrikke til kjæledyr) - det fremkom ikke tydlig nok i teksten på produksiden at produktet krevde et abonnement, med betaling hver måned, det forstod jeg først da jeg fikk produktet. Da valgte jeg å returnere varen. Da gjorde jeg som de fleste ville gjort, og som mailen jeg fikk fra talkmore etter kjøpet rådet meg til å gjøre, å finne returseddelen på talkmore sine nettsider. Den fant jeg, la ved produktet, og sendte den til adressen oppført på returseddelen. Jeg ventet i flere uker, fikk ingen bekreftelse på retur eller retur på min betaling, så jeg kontaktet kundeservice. Kundeservice holder meg i en dialog i flere dager, de forklarer at produktet er kjøpt gjennom en underleverandør, så jeg må forholde meg til det. jeg forklarer at det ikke kommer frem noe sted, verken i epost eller på produktets informasjonside at dette kjøpet går gjennom et annet selskap enn talkmore, det står faktisk talkmore i alle eposter, og henvises til talkmores kundeserice. Kundebehandler gir meg absolutt ingen hjelp, før jeg ber om å snakke med noen andre. Da får jeg ny kundebehandler, som later å være hyggelig, sier først at dette skal ordnes opp i - for så å snu helt rundt å legge all skyld i denne andre leverandøren "tail it" forklarer at de skal henvende seg til dem for å se hva som kan gjøres. Jeg har ikke hørt noe nytt, jeg har tydligvis tapt produkktet samt de pengene og talkmore ønsker ikke å gjøre opp for seg. Helt utrolig dårlig service.
Hei, Vi kan bare beklage at du har hatt en slik opplevelse med Talkmore. Tail it er et separat selskap som vi startet et samarbeid med for en stund siden, slik at Talkmorekunder fikk en rimeligere månedspris på produktene. Vi har prøvd å gjøre Tail it så enkelt som mulig. Om det ikke har kommet godt nok frem at sporingsenheten har et månedlig abonnement, kan vi bare beklage dette. Jeg skal ta det opp med riktig avdeling, så får vi kanskje gjort det klarere her. Når det kommer til saken din så må jeg nok engang bare beklage på det sterkeste. Vi ønsker å hjelpe deg med å få slutt på dette, slik at du slipper å tenke noe mer på denne saken. Kunne du sendt oss en epost til [email protected] med navn og nummer, så skal vi få ryddet opp i dette for deg så fort som mulig. Hilsen Petter.
Aldri noe problem. 😊 God dekning. 👍Familiedeling. 👍
Hei, Gunn! Dette er jo akkurat slik vi ønsker å ha det! Tusen takk for omtalen og full score, slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Ha en riktig fin helg, med vennlig hilsen Thomas :-)