Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tilfredsstillende både pris og dekning.Har en jobb hvor jeg kjører mye i grisegrende strøk både i Norge Finland og Svergie,aldri problem med dekningen
Hei Stig! Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med både pris og dekning, spesielt med tanke på at du kjører mye i mer avsidesliggende områder i Norge, Finland, og Sverige. Det er godt å vite at dekningen vår fungerer godt for deg uansett hvor du befinner deg. Vi setter stor pris på dine ord og ønsker deg mange trygge og dekningstette reiser fremover! 😊 Mvh. Halima
Flott kunde behandler. Er så fornøyd med TalkMore🙂👍
Hei Maryan! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med både kundebehandlingen og Talkmore. Det betyr mye for oss. Vi ser frem til å fortsette å gi deg god service! 🙂👍 Mvh. Halima
Superfornøyd. Alltid hyggelige medarbeidere å snakke med. De løser alt på en enkel måte. Anbefaler alle å bytte til Talkmore
Hei Bente! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du er superfornøyd med både servicen og våre medarbeidere. Vi setter stor pris på at du anbefaler Talkmore til andre. Vi er her for å gjøre ting enkelt for deg, og vi gleder oss til å fortsette å levere god service! 😊 Mvh. Halima
God kommunikasjon skulle butte datasim til esim og fikk det ordnet
Hei Ernst! Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du fikk god hjelp med å bytte fra datasim til eSIM. Det er viktig for oss at kommunikasjonen er tydelig og at ting blir ordnet på en enkel måte. Vi setter pris på at du deler din erfaring! 😊 Mvh. Halima
Prisen på abbonementet stemte ikke med virkligheten etter jeg skiftet til 50GB.Ifølge deres kundeservice skyldtes dette sommervikar🙄Derfor oppsigelse på Talkmore😱
Hei Roar! Takk for tilbakemeldingen din, og vi beklager virkelig at du har hatt en negativ opplevelse med abonnementsskiftet ditt. Det er ikke slik det skal være, og vi forstår frustrasjonen din. Vi jobber kontinuerlig med å sikre at all informasjon er korrekt, uavhengig av situasjonen, og vi er lei oss for at dette ikke ble håndtert på riktig måte. Hvis du skulle ønske å diskutere dette videre, er vi her for å hjelpe. Ta kontakt på [email protected]. Uansett, takk for tiden din som kunde hos oss. Vi setter pris på det. 💛 Mvh. Halima
Ok. Mobilt bredbånd faller ut både før og etter grensen på 300 GB.
Hei Arve, Takk for omtalen din! Om du opplever utfordringer med ditt mobile bredbånd kan du ta kontakt med kundesenteret så hjelper en av våre kundebehandlere deg med å finne en løsning på det. Ønsker deg en fortsatt fin uke, hilsen Julia.
Fikk svar raskt (noe som er nesten umulig i dag), svarene var presise og på saken. Hyggelig kar på andre siden også.
Hei Predrag, Så utrolig godt å høre at du fikk gode svar og at du slapp å vente så lenge for å komme i kontakt med oss. Vi er utrolig glade for å ha deg som kunde, og jeg håper du forblir like fornøyd i mange år. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.