Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ok. Mobilt bredbånd faller ut både før og etter grensen på 300 GB.
Hei Arve, Takk for omtalen din! Om du opplever utfordringer med ditt mobile bredbånd kan du ta kontakt med kundesenteret så hjelper en av våre kundebehandlere deg med å finne en løsning på det. Ønsker deg en fortsatt fin uke, hilsen Julia.
Fikk svar raskt (noe som er nesten umulig i dag), svarene var presise og på saken. Hyggelig kar på andre siden også.
Hei Predrag, Så utrolig godt å høre at du fikk gode svar og at du slapp å vente så lenge for å komme i kontakt med oss. Vi er utrolig glade for å ha deg som kunde, og jeg håper du forblir like fornøyd i mange år. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Hyggelig kundeservice og behjelpelig. Selv om fikk ikke den tilbudet hadde forventet, men avsluttet samtalen med god følelse.
Hei Linda, Det er jo bare helt fantastisk å høre at du fikk god hjelp og et godt tilbud selv om du ikke fikk tilbudet du forventet. Tusen takk for kjempe fin omtale. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Kontaktpersoner i Talkmore lytter til kunden og er gode til å svare og forklare spørsmål fra kunden! Sitter igjen med å ha hatt en hyggelig samtale hvor jeg er blitt klokere👍
Hei Torrey, Dette var en utrolig fin omtale! Jeg setter så stor pris på at vi har gode kunder som deg hos oss, og jeg er veldig glad for at du opplevde kundebehandleren som lyttende og at du fikk gode svar. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
God teknisk hjelp fra en flink selger eller kanskje han var servicemedarbeider
Hei Terje, Så fantastisk å høre at du fikk god hjelp fra vår kundebehandler. Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Serviceminded kundebehandler. Fikk hjelp da jeg ikke hadde dekning på mobilen.
Hei Wenche, Så utrolig godt å høre at du fikk hjelp til å løse utfordringene du opplevde med dekningen. Takk for at du tok deg tid til å dele denne tilbakemeldingen . Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Selger var dyktig og reklamerte for utkjøp av bindingstid og at alle kostnader rund dette blir dekket. Han skulle ordne alt. Så kommer sluttfaktura fra gammel leverandør, med avbruddsgebyr og tilbakebetaling av forrige brudd-betaling. I tillegg skulle de ha tilbakebetaling for en brukt iphone jeg fikk ekstra for å flytte til dem. Dette ble ikke forespeilet når jeg fikk tilbud fra Talkmore - bondefangeri som har kostet meg en måneds pensjon. Derfor missfornøyd. Selgeren svarer ikke lenger og saksbehandler jeg får tak i nå kan selvfølgelig ikke gjøre noe. Vær OBS!
Hei Arild, Dette var utrolig kjipt å høre. Det er selvfølgelig ikke sånn det skal være, så jeg forstår godt frustrasjonen din. Gjerne ta kontakt med meg på [email protected] så skal jeg se om vi kan komme frem til en løsning her. Vi setter pris på tilbakemeldingen din så vi kan forhindre at situasjoner som dette oppstår senere. Ønsker deg en fortsatt fin helg, hilsen Julia.