Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
En hyggelig opplevelse på morgenen. Veldig fornøyd med servicen. Feil på faktura som ble rettet med en gang. Og en hyggelig og blid stemme Tusen takk for god hjelp
Hei Torill, Takk for din positive tilbakemelding! Jeg setter pris på å høre at du hadde en hyggelig opplevelse med vår kundeservice, og at fakturaproblemet ditt ble raskt løst. Vi er alltid glade for å hjelpe deg. Ha en fantastisk dag, hilsen Julia.
Alltid hyggelig og fantastisk kundeservice!! Super fornøyd med pris og abonoment. Kan anbefales på det varmeste.
Hei Celine, Takk for den flotte tilbakemeldingen! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd med vår kundeservice og prisene våre. Vi vil fortsette å strekke oss etter å gi deg den beste opplevelsen og hjelpen vi kan. Ønsker deg en nydelig dag og fin påske, hilsen Julia.
Forferdelig vil jeg ikke si at det har vært, men selv en selger bør skjønne hva «Nei takk!» Talkmore opererer med telefonnummer som ikke kan benyttes til inngående samtaler. Uhøflig.
Hei Vidar, Vi beklager at du opplevde det sånn når du ble kontaktet av en av selgerne våre. Talkmore har som mål å respektere kundenes ønsker og behov når det gjelder telefonsalg. Vi vil videreformidle din tilbakemelding for å unngå at slike hendelser blir gjentatt. Ønsker deg en fortsatt fin dag og god påske, hilsen Julia.
Fikk hjelp med problemet hurtig.Håper feilen på min side blir rettet
Hei Jahn, Takk for at du delte din tilbakemelding. Det er flott å høre at du fikk hjelp med problemet raskt. Talkmore streber etter å gi god kundeservice, og det er alltid hyggelig når det blir verdsatt. Ønsker deg en fantastisk påske, hilsen Julia.
Meget god til å forklare. Samt blie og tålmodige. Jeg har bare gode erfaringer med kundeservice.
Hei Rolf, Jeg er så glad for å høre at du har hatt gode erfaringer med vår kundeservice. Vi ønsker å gi våre kunder den beste opplevelsen og vil fortsette å strekke oss etter å yte god service. Takk for at du valgte oss som din leverandør! Vi setter pris på gode kunder som deg. Ha en fin påske, hilsen Julia.
Hei, fikk raske, tydelige og konkrete svar rett før avreise fra Gardermoen Airport, vedrørende å sjekke/kontrollere alle abonnementene, slik at de alle har 4G i England. Bra. Mvh Bjørn
Hei Bjørn, Vi er glade for å høre at du fikk raske, tydelige og konkrete svar fra våre representanter. Vi ønsker at alle våre kunder skal ha en god opplevelse når de bruker våre tjenester, og vi setter pris på at du delte din positive erfaring med oss. Vi håper du hadde en flott tur til England! Ønsker deg en nydelig påske, hilsen Julia.
Dyktige og forstelsesfulle saksbehandlere ved kundeservice.
Hei Masoud, Det er flott å høre at våre saksbehandlere på kundeservice gjorde en god jobb med å hjelpe deg med å avslutte bedriftens abonnement på en effektiv måte. Vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning. Ha en fantastisk påske, hilsen Julia.