Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det tekniske har i det vesentlige fungert smertefritt (dekning, bruk i utland etc). Nyttig app samt info på mine sider på nett. Noe treghet med bruk av BankID de siste månedene, men er noe usikker på om Talkmore kan lastes for dette. Det som har vært elendig, er kundeservicen. En reklamasjon på kr. 5,- i forbindelse med feilbelastninger etter en SMS-konkurranse ble avvist av Talkmore fordi dette var en underleverandør. Jeg tok saken videre med denne leverandøren og etter 3 uker fikk jeg tilbakemelding om at de hadde funnet feilen og at beløpet skulle krediteres. Talkmore krediterte da kr. 2,- som kom til fradrag på siste faktura. Jeg har nå byttet mobilleverandør.
Veldig fornøynd med selskapet, som kundeservice, mobil app, dekning osv.
Har aldri hatt så lav regning før! Jeg har god dekning her jeg bor også. Eneste som kunne vert bedre var større og billigere data pakker.
God kundeservice og har aldri hatt problemer av noen slag.
Hatt Talkmore i mange år. Men vurderte å bytte for flere GB. Da ringte de å ga meg dobbel giga til lavere pris enn jeg allerede betalte. Å det syntes jeg er litt frekt... Selger samme abonnement til flere forskjellige til forskjellig pris..
Kundesenteret hjelper deg med de spørsmål du har. De har en hyggelig tone. Alt virker som det skal. Veldig bra med familierabatt når man har flere abonnement.
De vet hva de gjør hvis man trenger hjelp så får du det.