Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
The whole family has talk more. The dekning is very very poor where I live. We have to go to the balcony to be able to make a call. I have been sick these days and had to isolate myself at a room. I got very sick today and in order to contact 113, I had to open the window and go up something to be able to get a poor connection from the top of the window. It was a terrible experience for a sick person who needed emergency help. Unfortunately no one can call me now since I am isolated at one room. The room is in the first floor ( so no underground floor, very normal room). Close friends/family know how fucked up is my dekning and therefore they use other internet-based services to contact me. I will change my operator the first thing after I got a bit better.
Hello! I'm sorry to hear that you are experiencing bad coverage. We use the same mobile network as Telenor, so the coverage should be good most places in Norway. You can contact our customer support by phone or chat, and we will investigate the problem and see if there is anything we can do. We wish you the best! Sincery Talkmore Customer Support
Talkmore lytter og gjør sitt beste for at du skal bli fornøyd.
God lørdag :-) Tusen takk for snille ord, det setter vi stor pris på. Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode intrykket fortsetter! Ønsker deg en strålende helg, hilsen Victoria
Opplever kundesenteret som meget hyggelige, hjelpsomme og løsningsorientert
Hei Svein! Tusen takk for veldig fin tilbakemelding. Dette er noe vi har stort fokus på og syntes det er er veldig gøy når kundene våre også opplever oss som hjelpsomme og løsningsorienterte. Ønsker deg et flott år, med vennlig hilsen Thomas.
Ikke fleksible nok jeg måtte betale hele måneden da jeg skulle bytte og er Veldig dyrt
Hei Patricia! Dette var veldig leit å høre. I og med at vi ikke har bindingstid, så betaler man ut inneværende måned ved oppsigelse/utportering. Dersom du byttet operatør tidlig i måneden så skal jeg se om det er noe vi kan gjøre i dette tilfellet. Ta kontakt med oss på [email protected] med mobilnummeret dette gjelder så skal jeg se nærmere på saken din. Ønsker deg en fin dag videre, med vennlig hilsen Thomas.
Jeg synes alt er bra. Har vært kunde ganske lenge aldri problem. FORNØYD:)
Hei Masood! Dette var veldig hyggelig å høre, vi setter stor pris på deg som kunde og håper alt fortsetter knirkefritt fremover. Ønsker deg et riktig fint år, med vennlig hilsen Thomas.
Tusen takk for hjelpen. Telefonen var død da min venn kjørte til Nederland. Jeg ringte dere fra Norge og dere fikset alt, sånn at telefonen fungerte igjen. Og det var rett før stengetid i dag på julaften. Tusen takk.
Hei! Så fint å høre at vi kunne være til hjelp. Vi strever etter å yte god kundeservice og hjelp til våre kunder, så slike tilbakemeldinger setter vi pris på! Med vennlig hilsen Talkmore
Jeg har prøvd, og prøvd å verve familie og venner flere ganger. Mange har Telenor, og det er som å høre mi gamle mor som har gått bort: Vi vet hva vi har hos trygge Telenor... men vet ikke hva vi får ved å bytte til Talkmore. JEG SIER BARE....BYTT SÅ FORT SOM FA.....N. GOD JUL MED TALKMORE HEI
Hei, Per! Tusen takk for fine ord. Vi er fornøyde med å kunne tilby vervekampanje for nye og eksisterende kunder, så det er godt å høre at du liker denne løsningen. Med vennlig hilsen Talkmore