Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig positiv opplevelse å kontakte kundeservice; Korrekt og vennlig opptreden av kundeveileder og han søkt å finne en god og rask løsning! Han fortjener all honnør og positiv tilbakemelding for hans bistand og hjelp 👍👍🎉👍👍
Hei Jarle! Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg. Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! 💛 Mvh. Halima
Jeg, Finn G. W, har aldri hatt så godt samarbeid med noe telefonen/Internett leverandør som jeg har med Talkmore. Jeg ringer til dem og de er alltid vennlige og greie, og hele tiden får jeg hjelp fra en vennlig og hyggelig kunderådgiver. Tusen hjertelig takk, dere er alltid veldig greie.
Hei Finn G. W, Det gjør oss veldig glade å høre at du har hatt så godt samarbeid med oss hos Talkmore. Vi setter stor pris på at du opplever våre kunderådgivere som vennlige og hyggelige, og at du alltid får den hjelpen du trenger på en grei og effektiv måte. Din tilbakemelding betyr mye for oss, og vi er takknemlige for din tillit og støtte. Tusen takk igjen for dine varme ord! Mvh. Halima 💛
God oppfølging, bra service og hyggelige folk på kundeservice. Lett å få svar og lett å få hjelp.
Hei Christina! Det er flott å høre at du har hatt en positiv opplevelse med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen din om god oppfølging, bra service og hyggelige folk på kundeservice. Hos Talkmore er vi opptatt av å gjøre det enkelt for våre kunder å få svar og hjelp når det trengs. Vi setter stor pris på din tillit og er her for å fortsette å tilby deg den beste servicen mulig. Ha en en fin dag! Mvh. Halima 💛
God kunderådgiver, bra dekning, fornuftige priser og rask hjelp
Hei Ola! Det er flott å høre at du har hatt en god opplevelse med vår kunderådgiver, at du er fornøyd med vår dekning, og at prisene våre oppleves som fornuftige. Vi er også glade for å vite at du har fått rask hjelp når du har hatt behov for det. Kundetilfredshet er vår prioritet, og vi setter pris på at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh. Halima 💛
Samtalen var kort, presis, ingen kritiske spørsmål og problemet mitt ble løst på under 1 min. OG I TILLEGG!!!! Han prøvde ikke å prakke på meg et nytt produkt eller be meg om å registrere noe, svare på sms eller lignende. Merk at dette gjelder kundeservice på tlf. Problemet mitt var at mitt nye simkort ikke virket selv om startdato og klokkeslett var passert, og jeg gikk 4 timers arbeidsdag uten tilgang til mine kontakter. Sterk 5 på kundecervive pr tlf ⭐️
Hei Annja! Det er flott å høre at samtalen med vår kundeservice var kort, presis, og at problemet ditt ble løst på under ett minutt uten at du følte press til å kjøpe noe ekstra. Vi beklager at du opplevde en midlertidig utfordring med ditt nye SIM-kort og de fire timene uten tilgang til kontaktene dine. Vi setter stor pris på din forståelse og tålmodighet, og vi er glade for at vi kunne hjelpe deg raskt og effektivt. Takk for den sterke vurderingen av vår kundeservice. Mvh. Halima 💛
Var nettopp i kontakt med kundeservice. Ventetid på telefonen kortere enn antydet, men fint om det var en ringer-tilbake-tjeneste. Med kontakt på plass; hyggelig og kjapt reagerende medarbeider som besvarte mitt faktura-spørsmål greit. Super service 😊
Hei Tore! Det er flott å høre at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice, og at ventetiden var kortere enn forventet. Vi setter pris på forslaget om en ringer-tilbake-tjeneste, og vi vil ta det med videre. Det er også godt å vite at vår medarbeider var hyggelig og reagerte kjapt på ditt faktura-spørsmål. Din tilfredshet er viktig for oss. Ønsker deg en fin dag 💛 Mvh. Halima
Skal bytte til Talkmore, og der var litt overføring problem, men ringte, fikk svar, var hurtigt og effektivt med min sak. 👍😁
Hei Marlene! Det er flott å høre at du valgte å bytte til Talkmore, og at overføringsproblemet ble løst raskt og effektivt. Vi er glade for at du fikk den hjelpen du trengte. Velkommen til Talkmore! Håper du blir fornøyd med tjenestene våre og dekningen vi har. 💛 Mvh. Halima