Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Samtalen var kort, presis, ingen kritiske spørsmål og problemet mitt ble løst på under 1 min. OG I TILLEGG!!!! Han prøvde ikke å prakke på meg et nytt produkt eller be meg om å registrere noe, svare på sms eller lignende. Merk at dette gjelder kundeservice på tlf. Problemet mitt var at mitt nye simkort ikke virket selv om startdato og klokkeslett var passert, og jeg gikk 4 timers arbeidsdag uten tilgang til mine kontakter. Sterk 5 på kundecervive pr tlf ⭐️
Hei Annja! Det er flott å høre at samtalen med vår kundeservice var kort, presis, og at problemet ditt ble løst på under ett minutt uten at du følte press til å kjøpe noe ekstra. Vi beklager at du opplevde en midlertidig utfordring med ditt nye SIM-kort og de fire timene uten tilgang til kontaktene dine. Vi setter stor pris på din forståelse og tålmodighet, og vi er glade for at vi kunne hjelpe deg raskt og effektivt. Takk for den sterke vurderingen av vår kundeservice. Mvh. Halima 💛
Var nettopp i kontakt med kundeservice. Ventetid på telefonen kortere enn antydet, men fint om det var en ringer-tilbake-tjeneste. Med kontakt på plass; hyggelig og kjapt reagerende medarbeider som besvarte mitt faktura-spørsmål greit. Super service 😊
Hei Tore! Det er flott å høre at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice, og at ventetiden var kortere enn forventet. Vi setter pris på forslaget om en ringer-tilbake-tjeneste, og vi vil ta det med videre. Det er også godt å vite at vår medarbeider var hyggelig og reagerte kjapt på ditt faktura-spørsmål. Din tilfredshet er viktig for oss. Ønsker deg en fin dag 💛 Mvh. Halima
Skal bytte til Talkmore, og der var litt overføring problem, men ringte, fikk svar, var hurtigt og effektivt med min sak. 👍😁
Hei Marlene! Det er flott å høre at du valgte å bytte til Talkmore, og at overføringsproblemet ble løst raskt og effektivt. Vi er glade for at du fikk den hjelpen du trengte. Velkommen til Talkmore! Håper du blir fornøyd med tjenestene våre og dekningen vi har. 💛 Mvh. Halima
God dekning , god kundeservice og hyggelige veiledere
Hei Bjørn! Det er flott å høre at du er fornøyd med vår service! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din om god dekning, god kundeservice og hyggelige veiledere hos Talkmore. Kundetilfredshet er viktig for oss, og vi jobber hardt for å sikre at våre kunder får den beste opplevelsen. Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
Hyggelige ,rolige- service innstilte mennesker svarer om man lurer på noe !
Hei E.N! Det er flott å høre at du opplever våre medarbeidere som hyggelige, rolige og serviceinnstilte. Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Mvh. Halima 💛
Fikk god hjelp til å bytte abonnement til Talk More. En hyggelig mann hjalp meg, en nettimbesil, igjennom prosessen. Supert tilbud nå, 1000,- på Trumf🙂
Hei Cathrin! Det er flott å høre at du fikk god hjelp til å bytte abonnement til Talkmore, og at vår hyggelige medarbeider kunne veilede deg gjennom prosessen. Vi er glade for at du er fornøyd med vårt tilbud på 1000,- Trumf. Velkommen til Talkmore! Håper du blir fornøyd med tjenestene våre og dekningen vi har! Mvh. Halima 💛
Lite mobildata bruk, betaler mye for lite data forbruk. Opplevd i de siste krøllende system. Det ble gjort endring i mitt abonnement uten å gi meg info om det. Men eller har jeg lojal til dem mange år, men slet med databruk. Nå vil jeg bytte til annen leverandører.
Hei Fatima! Det er leit å høre at du har opplevd utfordringer med ditt abonnement og databruk. Vi setter pris på din lojalitet gjennom årene og vil gjerne hjelpe deg med å finne en løsning som passer dine behov. Vennligst kontakt oss på [email protected], så kan vi se nærmere på saken og finne en løsning sammen. Mvh. Halima 💛