Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask, effektiv, løsningsorientert og hyggelig kundeservice👍
Heisann! Så utorlig kjekt å høre du er godt fornøyd med vår kundeservice. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Ha en fin uke, hilsen Sebastian
Raske til å svare. Hyggelige kundebehandlere og over snittet god teknisk forståelse rundt problemer.
Heisann Mathias! Det er veldig kjekt å se du er godt fornøyd med vår kundeservice og fikk rask og god hjelp. Takk for din tilbakemelding! Ha en flott uke, hilsen Sebastian
Fikk hjelp til det jeg lurte på. Ho jeg snakket med var veldig hjelpsom 😊
Hei Gerd! Så kjekt å høre du fikk den hjelpen du trengte og er fornøyd med oss. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Kundeservice på Talkmore kan absolutt anbefales.Der får jeg god hjelp og gode råd.Hyggelig personale
Hei Marit! Så utrolig hyggelig at du har hatt gode opplevelser med vårt kundesenter. Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre! Vi takker deg så mye for tilbakemeldingen. Jeg ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Med ny telefon og helt nytt abonnement i Talkmore, traff jeg ei tålmodig dame som ga ei god veiledning gjennom mitt telefonproblem. Takk-hilsen fornøyd dame på 65 år
Hei Thea, Det er virkelig godt å høre at du fikk den veiledningen du trengte av kundeservicen vår. Tusen takk for fin omtale :) Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
For meg så betyr rask kundeservice alt når problemet er der. Vi hadde et SIM-kort som ikke virket, problemet ble løst på 1 minutt etter å ha ringt. Supert at det er mulig å hente nytt kort på Narvesen og 7-Eleven dette er et stort stort pluss for den som slipper å vente på nytt i posten!
Hei Lui, Tusen takk for fin omtale. Vi strever hele tiden for å yte god og effektiv kundeservice. Løsningen med å hente SIM-kort på Narvesen eller 7-eleven fungerer veldig bra. Supert å lese at ditt problem ble løst og at du er fornøyd :) Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Jeg ble ringt og spurt om jeg vil bytte abonoment noe jeg vil tenke på og når jeg sa det la talkmore bare på noe jeg synes er utrolig barnslig fikk ikke si at dere kunne ringe tilbake om noen dager så jeg kunne tenke meg om. Sånne ting tar jeg ikke på sparket
Hei, Det var ikke godt å høre. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at våre selgere skal opptre. Har du mulighet til å sende nummeret du ble oppringt av til oss på epost [email protected]? Så skal jeg få sett gjennom og gjøre det jeg kan for å sikre at dette ikke skjer igjen med andre. Igjen beklager vi for opplevelsen og ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus