Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk hjelp til det jeg lurte på. Ho jeg snakket med var veldig hjelpsom 😊
Hei Gerd! Så kjekt å høre du fikk den hjelpen du trengte og er fornøyd med oss. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Kundeservice på Talkmore kan absolutt anbefales.Der får jeg god hjelp og gode råd.Hyggelig personale
Hei Marit! Så utrolig hyggelig at du har hatt gode opplevelser med vårt kundesenter. Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre! Vi takker deg så mye for tilbakemeldingen. Jeg ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Med ny telefon og helt nytt abonnement i Talkmore, traff jeg ei tålmodig dame som ga ei god veiledning gjennom mitt telefonproblem. Takk-hilsen fornøyd dame på 65 år
Hei Thea, Det er virkelig godt å høre at du fikk den veiledningen du trengte av kundeservicen vår. Tusen takk for fin omtale :) Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
For meg så betyr rask kundeservice alt når problemet er der. Vi hadde et SIM-kort som ikke virket, problemet ble løst på 1 minutt etter å ha ringt. Supert at det er mulig å hente nytt kort på Narvesen og 7-Eleven dette er et stort stort pluss for den som slipper å vente på nytt i posten!
Hei Lui, Tusen takk for fin omtale. Vi strever hele tiden for å yte god og effektiv kundeservice. Løsningen med å hente SIM-kort på Narvesen eller 7-eleven fungerer veldig bra. Supert å lese at ditt problem ble løst og at du er fornøyd :) Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Jeg ble ringt og spurt om jeg vil bytte abonoment noe jeg vil tenke på og når jeg sa det la talkmore bare på noe jeg synes er utrolig barnslig fikk ikke si at dere kunne ringe tilbake om noen dager så jeg kunne tenke meg om. Sånne ting tar jeg ikke på sparket
Hei, Det var ikke godt å høre. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at våre selgere skal opptre. Har du mulighet til å sende nummeret du ble oppringt av til oss på epost [email protected]? Så skal jeg få sett gjennom og gjøre det jeg kan for å sikre at dette ikke skjer igjen med andre. Igjen beklager vi for opplevelsen og ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
+ Fornøyd med hyggelig serviceinnstilt Sa han skulle kontakte nettbutikken og gi meg tilbakemelding på leveringsstatus på Iphone 14 Pro Max jeg bestilte 13.09. Virket som han var til å stole på så regner med at han kommer tilbake til meg selvom det nå i skrivende stund er halvannen time siden jeg pratet med han. - Har ventet i halvannen måned på nye Iphone 14 Pro Max og begynner å bli ganske irriterende nå å ikke ha fått telefonen samtidig med at Talkmore sender en mail i uken der det står: «Iphone 14 status Kjære kunde, Vi har ikke glemt deg og på lik linje med deg gleder oss til du får oppleve iPhone 14. Vi jobber på spreng for å sende ut enheter så fort disse ankommer vårt lager. Grunnet få leveranser og høy etterspørsel er det dessverre lengre leveringstid enn det som er normalt. Vi forsikrer deg om at så fort vi har mottatt tilstrekkelig med enheter til å dekke din ordre vil varen bli sendt og du blir varslet per epost. Takk for din tålmodighet. Ha en fin dag! Hilsen alle oss i Talkmore :-)» Rimelig irriterende å få denne mailen ukentlig da den gir falske forhåpninger om at telefonen er på vei, når den i virkeligheten ikke er det. Jeg har fått 3 mailer som dette og det virker som de sender ut disse mailene for å kjøpe seg tid hos kundene sine 🥵
Hei Bård! Så utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med vårt kundesenter. Vi er utrolig stolte over alle våre kunderådgivere, så det er fint å se at dette gjennspesiler seg hos deg. Ved store lanseringer vil det dessverre medføre noe høyere ventetid for våre kunder, men vi jobber på spreng med å sende ut varene så fort vi mottar disse til vårt lager. Vi håper at du svart mottar varen din, og at du blir fornøyd med din nye telefon. Ønsker deg en fortsatt strålende dag, hilsen Amalie.
Imøtekommende, vennlighet, svar på mine spørsmål og da kan det ikke være bedre, derfor en 5!
Hei, Tusen takk for fin omtale :) Det setter vi veldig pris på og vi skal selvfølgelige fortsette med å være imøtekommende og vennlige med våre kunder. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus