Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplevde kunderådgiver som raskt satte seg inn i problemstillingen og veiledet meg i hvordan problemet kunne løses, god kommunikasjon, vennlig og effektiv kundebehandling.
Hei Helen! Det er ordentlig gøy å lese at du fikk god hjelp da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi takker for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
De er greie folk👍og snakker pp hyggelig👍 måte til kundene sine.
Heisann Farhang. Dette var ordentlig gøy å lese! Vi takker deg så mye for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Ansatte er veldig snille, hjelpsomme og flinke. Men selskapet/talkmore/ må gjøre noe oppgradering i systemet, abonnementene , og prisene.. hilsen
Heisann Nada! Vi er svært stolte av arbeidet våre kundebehandlere gjør, så det er flott å se at dette gjennspesiler seg hos deg. Vi takker deg også for tilbakemeldingen, og skal ta med oss dette videre. Ønsker deg en fortsatt god dag, hilsen Amalie.
Rådgiver hjalp veldig når jeg fikk kontakt med han.
Heisann Nygård! Så godt å høre at du fikk god hjelp i kontakt med kundeservice, slik skal det alltid være :-) Tusen takk for din tilbakemelding. Ønsker deg en fin helg, Hilsen Jakob.
Hos Talk more får man god service hvis det er noe man lurer på!
Heisann Berit! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Vi skal fortsette den gode jobben slik at du alltid får svar på det du lurer på! Ønsker deg en flott helg, Hilsen Jakob.
Personen som jeg snakket med var hyggelig . Jeg hadde fortsatt ca.50 minutter igjen av min abonnent til kl. 00:00 natt til onsdag den 1.september , men dere sendte meg en beskjed med "GJENSTÅENDE SALDO" 0kr. Det er urettferdig behandling sv Deres kunder . Jeg betalte for 200 minutter ikke 147 minutter . Kan jeg ha en forklaring fra Dere?? Mvh Aram En kunde i ca.10 år
Hei Aram! Det er godt å høre at du opplevde kundebehandleren som hyggelig, slik skal det alltid være. Jeg ønsker å ta en nærmere titt på med hva som kan ha skjedd her. Kunne du sendt en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort beskrivelse, så skal jeg få gjort det jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt god helg, Hilsen Jakob.
Utmerket informasjon i brevene med nye SIM-kort og i meldinger på e-post gjorde skiftet til Talkmore enkelt for oss. Vi har 2 telefon SIM-kort og 1 Data SIM-kort. Vi forvekslet 2 av kortene ved aktivering og vi fikk raskt og meget god brukerservice til å korrigere feilen vi gjorde. Utmerket og rask service, alt fungerer utmerket etter byttet av leverandør til Talkmore.
Heisann Raisa! Dette var utrolig gøy å lese og velkommen til Talkmore. Vi ønsker alltid at det skal være enkelt å være Talkmore-kunde og det er godt at brevene og e-postene var til hjelp :-) Det er godt å høre at forvekslingen med SIM-kortene ordnet seg! Ønsker deg en flott helg, Hilsen Jakob.