Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært gjennom så mange ulike, før jeg byttet til Talkmore! Jeg bytter aldri igjen! Appen er lett å få oversikt på.
Hei Mathias, Dette er bare helt fantastisk å høre! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal oppleves ved å være kunde hos oss. Jeg håper virkelig vi får beholde deg som kunde i mange år til. Vi setter stor pris på omtalen din. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Jeg har aldri noen klager på talkmore-tjenesten. alltid rask og god behandling
Hei Veronica, Jeg blir virkelig glad for å høre dette! Det er jo bare helt fantastisk at du ikke har noe å klage på og at du opplever rask og god behandling når du er i kontakt med oss. Vi setter stor pris på å ha deg som kunde hos oss. Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Ikke førnyd med når går ut fra lane swerge da døling nett
Hei Tasleem, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Dette vil vi gjerne hjelpe deg med å finne ut av. Send meg en e-post på [email protected] så vi kan undersøke dette nærmere. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Topp service for en god pris. Vi har vært veldig fornøyd hele veien.
Hei John, Så utrolig gøy å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Jeg er glad vi har deg som kunde. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele denne fine omtalen. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd i mange år til. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Har vært kunde i mange år, problemfritt egentlig. Men nå begynner de å bli vanskelig når det kommer til rabatter. Da blir de vesentlig dyrere enn konkurrentene. Da velger jeg å bytte. Morna
Hei Geir! Takk for din tilbakemelding og for at du har vært en lojal kunde hos oss i mange år. Vi beklager hvis du har opplevd utfordringer med rabatter og prisene våre. Vi tar dine kommentarer på alvor og vil se nærmere på hvordan vi kan forbedre våre tilbud for å være konkurransedyktige og imøtekomme dine behov. Vi setter stor pris på din støtte og din ærlige tilbakemelding. Vi ønsker deg lykke til med din nye leverandør, men håper også å kunne ønske deg velkommen tilbake i fremtiden. Mvh. Halima. 💛
Kjempefornøyd med Talkmore forhåndsbetalt på SIMkort som brukes til strømstyring og reservetlf som er lite i bruk --- Bortsett fra en ting: det burde være mulig å få beskjed på e-post om fare for sletting av nr om det er for lenge siden påfyll. Det sendes kun SMS - og den kan dessverre ikke leses når simkortet sitter i en kontakt og ikke tlf.
Hei Anne! Takk for din tilbakemelding, og vi er glade for å høre at du er fornøyd med vårt forhåndsbetalte SIM-kort. Vi tar dine innspill til etterretning angående behovet for å motta varsler på e-post om sletting av nummer ved langvarig inaktivitet. Vi vil se nærmere på mulighetene for å implementere dette i våre tjenester. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding og vil fortsette å jobbe for å forbedre våre tjenester for å imøtekomme kundenes behov. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima💛
God dekning, hjelpsom og hyggelig kundeservice. Totalt sett er jeg veldig fornøyd
Hei Rikke, Dette var en utrolig hyggelig omtale å lese! Jeg er så glad du opplever god dekning og god hjelp fra hyggelige kundebehandlere. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele denne omtalen med oss. Håper vi får ha deg som kunde hos oss i lang tid. Ønsker deg en fantastisk fin uke, hilsen Julia.