Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke førnyd med når går ut fra lane swerge da døling nett
Hei Tasleem, Så leit å høre at du opplever problemer med dekningen. Dette vil vi gjerne hjelpe deg med å finne ut av. Send meg en e-post på [email protected] så vi kan undersøke dette nærmere. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Topp service for en god pris. Vi har vært veldig fornøyd hele veien.
Hei John, Så utrolig gøy å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Jeg er glad vi har deg som kunde. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele denne fine omtalen. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal forbli like fornøyd i mange år til. Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Har vært kunde i mange år, problemfritt egentlig. Men nå begynner de å bli vanskelig når det kommer til rabatter. Da blir de vesentlig dyrere enn konkurrentene. Da velger jeg å bytte. Morna
Hei Geir! Takk for din tilbakemelding og for at du har vært en lojal kunde hos oss i mange år. Vi beklager hvis du har opplevd utfordringer med rabatter og prisene våre. Vi tar dine kommentarer på alvor og vil se nærmere på hvordan vi kan forbedre våre tilbud for å være konkurransedyktige og imøtekomme dine behov. Vi setter stor pris på din støtte og din ærlige tilbakemelding. Vi ønsker deg lykke til med din nye leverandør, men håper også å kunne ønske deg velkommen tilbake i fremtiden. Mvh. Halima. 💛
Kjempefornøyd med Talkmore forhåndsbetalt på SIMkort som brukes til strømstyring og reservetlf som er lite i bruk --- Bortsett fra en ting: det burde være mulig å få beskjed på e-post om fare for sletting av nr om det er for lenge siden påfyll. Det sendes kun SMS - og den kan dessverre ikke leses når simkortet sitter i en kontakt og ikke tlf.
Hei Anne! Takk for din tilbakemelding, og vi er glade for å høre at du er fornøyd med vårt forhåndsbetalte SIM-kort. Vi tar dine innspill til etterretning angående behovet for å motta varsler på e-post om sletting av nummer ved langvarig inaktivitet. Vi vil se nærmere på mulighetene for å implementere dette i våre tjenester. Vi setter pris på din ærlige tilbakemelding og vil fortsette å jobbe for å forbedre våre tjenester for å imøtekomme kundenes behov. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima💛
God dekning, hjelpsom og hyggelig kundeservice. Totalt sett er jeg veldig fornøyd
Hei Rikke, Dette var en utrolig hyggelig omtale å lese! Jeg er så glad du opplever god dekning og god hjelp fra hyggelige kundebehandlere. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele denne omtalen med oss. Håper vi får ha deg som kunde hos oss i lang tid. Ønsker deg en fantastisk fin uke, hilsen Julia.
Treffer alltid på hyggelige og hjelpsomme kundekonsulenter som med stort engasjement løser mine spørsmål hurtig å greit. Er veldig fornøyd med å være kunde hos Talkmore
Hei Kjell, Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre! Jeg blir utrolig glad for å høre at du alltid møter hyggelige og hjelpsomme kundebehandlere. Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Håper vi får ha deg som fornøyd kunde i mange år til. Ønsker deg en strålende uke, hilsen Julia.
Greie folk å snakke med, og får svar på en enkel måte.
Hei Asbjørn! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ha en fin dag 💛 Mvh. Halima