Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Første inntrykk er bra kundeservice. Men dem må skifte musikk når en venter 😊
Heisann, Bjørn! Så hyggelig at inntrykket er godt! Det ønsker vi å opprettholde :-) Synd ventemusikken ikke falt i smak, men det skal vi selvsagt ta med oss videre til vurdering! Ønsker deg en tipp topp helg! Mvh Talkmore kundesenter
Vi, hele familien er meget fornøyd med Talkmore og får alltid god hjelp når vi trenger det.
Hei, Gurly! Takk til deg, og hele familien for å velge oss som operatør! Det setter vi veldig stor pris på! Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.
Hyggelige og løsningsorienterte medarbeidere, bra priser og Telenordekning som er den beste utenfor byene.
Hei, Ole! Takk for en fin tilbakemelding! Alt du nevner her er det vi ønsker at kundene våre skal merke, og sette pris på! Herlig at du setter pris på dette. Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.
Jeg er fornøyd med Talkmore. Jeg bruker Talkmore så lenge siden og anbefalt min familie og venner.
Hei, Fatima! Så utrolig gøy å se at du anbefaler oss til venner og familie! Vi håper du fortsetter med dette! Vi setter stor pris på at du har vært fornøyd kunde hos oss i flere år :-) Ha en super dag videre! Mvh Talkmore kundesenter
Uansett hva det har vært møter alltid 100% den beste kunde behandling. Da jeg ofte får tilbud fra andre teleopratører så har det aldri skjedd at Talkmore fikser meg tilbud eller noe som matcher alle de andre bedre. Både på pris data osv. Så kanke si noe annet enn bytt til Talkmore du blir ikke skuffa. 100%fornøyd å vært hos Talkmore i mange år nå. Talkmore is the best f.. the rest 😁
Hei, Jahn Egil! Tusen takk for en utrolig fin tilbakemelding! Vi setter utrolig stor pris på at du tar deg tiden. Vi skal absolutt gjøre det vi kan for gjøre ting like godt, eller enda bedre i fremtiden. Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.
De er best på service. Raske og alltid behjelpelige.
Hei, Zubair! Superhyggelig å lese at du synes vi er best på service! Vi setter stor pris på din tilbakemelding, tusen takk for det! Ha en flott dag videre :-) Mvh Talkmore kundesenter
Jeg og mine gutter skulle overgå til dere idag. Men dere har skikkelig rotet alt som dere kunne. Jeg står som eier av 3 numre. Dere tar ikke tlf når jeg ringer - den går på tlf svarer !! Dere tar ikke chatten - der står ingen agenter tilgjengelig !! Dere har ikke noen mail å skrive til... !! HVA SKAL JEG GJØRE ? MIN TLF FUNKER IKKE PÅ 4.DAGEN!!! Dere har oppsagt min tlf hos gl lev den 30/5 - men først startet min en annen dag eller hva? Og oppsagt mine gutter den 2/6 - det skulle gjøres samtidig ??!! Jeg har fått 5 simkort til 3 tlf - hvorfor det? ALT - som i ALT er gått feil! I lørdags faldt jeg på trappen hjemme da jeg skulle ta ut kaken af ovnen. Jeg måtte på legevakt og bli sydd i kneet. Jeg hadde ikke tlf til å ringe lege, nabo, barna. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når det ikke er mulig å kontakte dere... Sarah, en veldig utilfreds kunde - eller er jeg kunde? når dere ikke fungerer?
Hei, Sarah! Dette var absolutt ikke gøy å lese og jeg må beklage så mye for problemene som har oppstått - slik skal det på ingen måte være. Vi har hatt mye pågang nå i månedsskiftet og det har resultert i lengre ventetid på telefon, chat har også fått begrenset åpningstid på bakgrunn av dette, dessverre. Jeg håper det går bra med kneet ditt og at du får hjelp med abonnementet, dersom du tar kontakt med oss pr telefon så kan du velge å bli ringt tilbake så snart det er din tur. Igjen så beklager jeg så mye for feilene du har opplevd, vi skal gjøre det vi kan for å rette opp i både abonnement og bildet ditt av Talkmore.