Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Glimrende kundeservice, bra dekning, men dessverre er Talkmore ikke for de som er storforbrukere eller har gig angst. Her er det forbedringspotensiale.
Hei, Kenneth og takk for en hyggelig tilbakemelding. At våre datapakker ikke treffer de største forbrukerne er noe vi absolutt skal ta til oss, og sender videre til ansvarlig avdeling. Ha en fin dag, hilsen Talkmore!
Synes det er gøy å ringe talkmore kundeservice når jeg har et problem med dataen. Skulle koble på en huawei ruter til dataen, men det var ikke så lett som jeg hadde trodd! Prøvde å google og lese meg opp og sjekke med datakyndige venner, men jeg sto helt fast! Da ringte jeg Talkmore kundeservice, og den hyggelige gutten jeg snakket med foreslo en enkel kabel til pcen i stedet for alt dette wifi fiksfakseriet, og presto, voila! Internettlinje i min lille beskjedne stue! Nobelkomiteen bør vurdere Talkmore neste gang noen av deres priser skal deles ut!😊
Hei, Geir! Takk for en supergøy tilbakemelding rundt hjelpen du fikk for å ordne internett i din beskjedne, men sikkert lekre stue! Om komitèen slår på tråden, så skal vi absolutt være åpne for en slik anerkjennelse. Kanskje det er behov for et Mobilt Bredbånd hos dem også! Ha en fin dag, hilsen Talkmore!
Dette er virkelig et seriøst selskap som holder hva de lover, i tillegg så hjelper de til så godt de kan på en flott måte. En slipper også å vente i en evighet før de tar telefonen. Jeg hadde dere lenge men når jeg kjøpte iPhone på Elkjøp i juli ble jeg lurt til å gå over til Ice. Om noen hadde vist hvor høye regninger jeg har fått så er det ikke rart jeg er sint. pluss at jeg var blitt bundet til et år hos Ice til tross for at jeg betalte telefonen kontant. For å gå tilbake til Talkmore så må jeg betale et gebyr på kr 900.- Jeg kommer til å ta saken videre og glad for utrolig god hjelp hos dere i dag 👍 Glad for å komme tilbake til dere og ha noe fast å forholde meg til 👍😊
Hei, og takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du fikk god hjelp ved kontakt med vårt kundesenter. At du er tilbake hos oss gjør varmt om vårt grønne hjerte. Velkommen! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Talkmore.
På jobb jeg har full dekning. Jeg har også mellom 7 og 12 GB fordi av og til jeg brukket mye. Dette er veldig stor positivt plus. 500 minutter til utland er litt for lite hvis familie bor i andre land. Talkmore er supert.
Hei, Janusz! Godt å høre at du er fornøyd med dekningen vår - Den er noe vi er stolte av, og føler oss heldige som kan tilby full Telenor-dekning! At du også gir tilbakemelding på Ekstra Utland-tjenesten vår er kjempefint. At du opplever pakken som litt for liten er noe vi absolutt sender videre. Ha en fin dag, hilsen Talkmore!
Ringte Talkmore idag ang mobilt bredbånd, ettersom app'en ikke fungerte som den skulle. Etter en kjapp forklaring på mitt problem, fikk jeg vite ay man kan bruke routerens kundenr. Dette fungerte kjempefint. Godt å ha kontroll på forbruket igjen. 😃👍 Oppdatering av talkmore-app'en kommer ila januar. 👍👍
Hei, Anders og takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Angående tanken om å benytte app for å se forbruket ditt på Mobilt Bredbånd, så er dette noe som faktisk er blitt rettet i en oppdatering i dag! Oppdateringen som retter dette vil være tilgjengelig i løpet av kort tid. Ha en fin dag, hilsen Talkmore!
Jeg er fornøyd med Talkmore siden mannen min introdusert meg til Talkmore. Å være med Talkmore gir med fred, både med ringing, SMSen og data bruk. Jeg byttet til annet leverandør på grunn av jeg kjøpte mobiltelefon hos dem som jeg må bytte for å kunne kjøpe. Det kunne har vært bra hvis dere selger også abonnement med telefon. Takker dere som jobber i Talkmore for en god jobb dere gjør.
Hei Martha! Det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss i Talkmore, tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Vi selger mobiltelefoner og man får 1000 kroner rabatt dersom telefonen opprinnelig koster over 4000 kroner. Dette utgjør ofte at man får en god avtale på ny telefon. Jeg skal selvfølgelig ta med meg tilbakemeldingen din videre. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Talkmore.
Alt for dårlig dekning. Så bytter nå tilbake til tidligere mobiloperatør som har mye bedre dekning.
Hei, Henrik! Leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen vår. Vi sitter på full Telenor-dekning og er samtidig heleid av Telenor. Dekning vil dessverre variere og kan påvirkes av mange faktorer som terreng, lengde fra nærmeste sender og bebyggelse. Vi håper at dette forbedres i ditt område i fremtiden og du velger å komme tilbake til oss. Ha en fin dag, hilsen Talkmore!