Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God service. Blide og tar god tid til kunden. Hjelpsomme alltid 😊
Hei Hilde, Det er akkurat sånn det skal være! Jeg er glad for å høre at du fikk god service fra kundesenteret når du kontaktet oss. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du får like god hjelp i mange år til! Ønsker deg en herlig uke, hilsen Julia.
Utmerket sørvis! Rask behsndling. Gode priser! Jeg vil anbefale Talk More til.andre kjente! 😀
Hei Lars! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med vår service, rask behandling og våre priser. Vi setter stor pris på at du vil anbefale oss til andre – det betyr mye for oss! Ha en fin dag videre! 😊 Mvh. Halima
Fra første dag, som «medlem» Talkmore, har jeg bare vært fornøyd! Alltid god hjelp å få, bare hyggelige og hjelpsomme personer som jobber der😊 Som abonnent er det heller ikke dyrt, er veldig fornøyd🥰
Hei Sigrunn! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på å høre at du er fornøyd med både kundeservice og abonnementet hos oss. Det gleder oss at du opplever hjelpen vår som god og at du føler deg ivaretatt som kunde. Vi er her for å hjelpe deg når som helst, så ikke nøl med å ta kontakt hvis du skulle ha noen spørsmål fremover. Mvh. Halima 😊
Har vært kunde i mange år og er meget godt fornøyd med Talkmore som selskap Har alltid fått god og profesjonell hjelp de gangene jeg har hatt behov for det
Hei Sigfred! Takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du har hatt en god opplevelse som kunde hos Talkmore i mange år. Vår målsetning er alltid å gi profesjonell hjelp og støtte når du trenger det. Hvis du har flere spørsmål eller trenger assistanse, ikke nøl med å ta kontakt! Ønsker deg en strålende dag videre! 😊 Mvh. Halima
Problemet ble løst kjapt og ærlig. Spørsmålene jeg stilte ble svart på en slik måte at jeg kunne forstå. Det var også lett å følge kundeservice instruksjoner for å oppnå det jeg trengte å få oppnådd. Det som kan forbedres: problemet jeg hadde var at jeg måtte aktivere et nytt sim-kort. Jeg brukte det gamle sim-kortet for å ringe kundeservice, når de aktiverte det nye sim-kortet, skrudde også av det gamle. Det førte til at samtalen ble brutt med en gang. Jeg hadde flere spørsmål og måtte ringe opp igjen etter jeg byttet sim-kort. Kort sagt, vent med aktivering av sim-kort til hele samtalen er over og alt har blitt løst. Takk
Hei Jonathan! Takk for at du deler din erfaring med oss! Det er godt å høre at du fikk ærlig og rask hjelp, og at kundeservice kunne forklare ting på en forståelig måte. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din om sim-kort-aktiveringen. Vi skjønner at det kan være frustrerende å miste forbindelsen midt i samtalen, og vi vil ta dette med oss som et forbedringspunkt. Det er viktig for oss at kundene våre får en sømløs opplevelse, så vi vil se nærmere på hvordan vi kan unngå slike situasjoner fremover. Takk igjen for konstruktiv tilbakemelding, og ta gjerne kontakt om du trenger videre hjelp! Mvh. Halima 😊
Jeg ringte for å oppgradere mitt abonnement; fikk rask og effektiv hjelp, under 3 minutter.
Hei Leona! Takk for at du deler din opplevelse! Det er flott å høre at du fikk rask og effektiv hjelp med oppgraderingen av abonnementet ditt. Vi jobber alltid for å gi god service på kort tid, og det er fint å vite at du er fornøyd. Ta gjerne kontakt hvis du trenger noe mer! Mvh. Halima 😊
Det var en utrolig hyggelig og dyktig kundebehandler jeg snakket med.
Hei Joakim! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er alltid godt å høre at våre kundebehandlere gir en positiv opplevelse. Vi jobber hardt for å yte best mulig service, og det gleder oss at du er fornøyd. Ta gjerne kontakt om du trenger hjelp igjen! Mvh. Halima 😊