Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Talkmore har ikke klart å sende efaktura til meg, og jeg har over 3 måneder måttet ta kontakt med dem for å få den tilsendt faktura manuelt på epost. Har også spurt om de kan få løst problemet med efaktura uten at det har skjedd. Faktura har heller ikke vært tilgjengelig på Talkmore "min side", hvor det hele tiden har stått "ingen ubetalte fakturaer" Det har åpenbart skjedd en feil ett eller annet sted, og det burde være en grei sak for dem å nøste opp i dette. Men har ikke opplevd at de tar tak i dette problemet i det hele tatt. Tålmodigheten har sin grenser, så jeg har byttet operatør nå. Kan ikke anbefale en operatør med systemer som ikke fungerer, og kundeservice som ikke holder mål.
Hei Ronnie Det er virkelig leit å høre om den dårlige opplevelsen du hadde med vår kundeservice angående e-faktura og visningen på Mine Sider. Det er svært viktig for oss å yte god kundeservice og det er derfor viktig at vi får rettet opp i dette. Kunne du sendt en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Hyggelig og Hjelpsom konsulent. Fikk god veiledning
Hei Randi, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Supert å se at du er fornøyd med hjelpen du fikk da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Veldig hyggelig personale men trenger en oppstrammer på Ventetid inn til personale
Hei Kenneth, Tusen takk for fin omtale. Fantastisk å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Og takk for din tilbakemelding angående ventetid på kundesenteret, vi prøver alltid å behandle henvendelser så fort som mulig og beklager for de gangene det kan ta litt lenger tid, men din tilbakemelding tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Det startet med en hyggelig prat om hvilke tjenester jeg ønsket. Mobil, iPad og apple watch. Ingen problemer ble påstått. Etter 15 dager kom nytt simkort. Veldig sent, men her kan man jo tenke at posten fremdeles bruker hestetransport utenfor Oslo. Byttet fra Telenor og alle tilleggstjenester skylle med. Sømløst, var påstanden. Etter en kort tid faller tilleggstjenestene ut. Fikk ei heller simkort til iPad. Appelwatch fallt også ut. Purret et utall ganger på e-post . Intet svar. Ringte kundekontakten en rekke ganger. Han tok ikke telefon. Til skrudde han av telefonen. Ga opp, ringte Telenor og fikk reaktivert abonnemententene. Driver forretning og er avhengig av at kommunikasjonen virker som den skal. De er faktisk ikke autorisert av apple til å levere til pad eller watch.
Hei Bent, Det er ikke veldig fint å se at du hadde en slik kundeopplevelse hos oss. Det hørtes veldig merkelig ut at du ble lovet tjenester som vi ikke tilbyr og heller ikke fikk hjelp gjennom å ta kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på saken og gjøre det vi kan for å snu dette til en bedre opplevelse. Vi hadde derfor satt stor pris på om du kunne kontaktet oss på [email protected] slik at vi får muligheten til dette. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
God bemötande av kundservice, inga extra avgifter för samtal inom norden.
Hei! Veldig godt å se at du er fornøyd. Vi er stolte av å kunne levere såpass bra løsninger innenfor Norden og EU/EØS. Takk for fin tilbakemelding om omtale. Ønsker deg en god dag videre, hilsen Marcus
Alltid hyggelige folk på kundeservice. Hjelpsomme og hjelper med det meste
Hei Asbjørn, Dette var fint å se! Tusen takk for tilbakemelding og omtale. Supert at du alltid får den hjelpen du trenger når du er i kontakt med vårt kundesenter. Vi jobber hardt med å alltid kunne levere god kundeservice, da hjelper deg også veldig med tilbakemeldinger som denne. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Som mangeårig kunde opplevde jeg at Talkmore initierte en opprydding i et komplisert abonnementforhold som definitivt ble til min fordel.
Hei Oddbjørn, Tusen takk for din omtale og tilbakemelding. Utrolig fint å lese at du har hatt bra opplevelser med vår kundeservice og at vi fikk hjulpet deg med en ny og bedre løsning på ditt abonnement. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus