Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Traf meget hygelig damme på tellefon i dag når jeg ringte Takemor som hvar behjelpelig og ordnet mine spørsmål veldig raskt og hyggelig velg fornøyd 👍
Hei Ragnar, Så gøy å lese at du er fornøyd med kundeservicen vår. Vi jobber hardt med å alltid kunne levere service av høy kvalitet. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Gode kundebetingelser med gode rabattordninger med et godt mobilnettverk.
Hei Trond, Tusen takk for fin tilbakemelding. Utrolig gøy å lese at du er fornøyd med tilbudet og kvaliteten vi har! Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Igjen en god opplevelse når en kontakter kundeservice hos Talkmore. Her møter en en hyggelig service innstilt person som hjelper deg med dine spørsmål og ikke er prøver å presse deg til andre ting👍😁
Hei Øystein, Tusen takk for omtalen. Vi legger alltid stort fokus på å levere så god kundeservice som mulig og da er det veldig godt for oss å få tilbakemeldinger på det vi gjør bra. Tusen takk for det og ha en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
To ganger nå har selgere inne på et senter stoppa oss med frasen "hei betaler du mobilabonnement selv?". Den frasen gikk veldig på selvtilliten løs til et familiemedlem. Hen er bipolar med kredittsperre for å unngå problemer under maniske perioder, så nei, hen betaler ingenting selv. Hva med å prøve den mye bedre frasen "er du interessert i et nytt abonnement???" . Selgere inne på senter er generelt en uting uansett. Heller ikke noe sted man kan kontakte dem når man ikke er kunde.
Hei Veronica, Det var veldig leit å lese at du hadde en dårlig opplevelsen med noen av våre selgere. Vi ønsker gjerne å få litt mer informasjon rundt saken slik at vi kan se nærmere på hva som skjedde. Så hvis du har mulighet til å kontakte oss på [email protected] så skal vi gjøre vårt beste for å ta dette videre internt, slik at ikke andre opplever det samme. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Hei ! Grunnen til at jeg ikke gir 5 : Ting vi hadde blitt eniqe om 5.Januar i fjor, måtte jeg rydde opp i nå - ett år senere ! Tro det eller ei !!!
Hei Odd, Takk for fin tilbakemelding. Det var beklagelig å høre at du måtte rydde opp i noe et år senere, men veldig bra at vi fikk ordnet det for deg nå. Vi satser på at alt er som det skal nå og at det blir en bra kundereise for deg videre. Ha en riktig fin dag, hilsen Marcus
Fikk god hjelp på rimelig kort tid. Er veldig godt fornøyd med deres kundeservice.
Hei Eivind, Dette var fint å høre! Jeg er så glad du fikk hjelpen du trengte på kort tid, og at du er fornøyd! Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
Jeg ble møtt i telefonen av en hyggelig, tålmodig og dyktig kundebehandler. Har ingen negative kommentarer
Hei Åse, Dette var utrolig hyggelig å starte lørdagen med å lese! Vi setter stor pris på gode kunder som deg. Vi takker for alle stjernene, og fine ord.