Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid god dekning i bygde og hytte strøk der andre mobilabonnement ikke har bygd ut. Veldig gode priser, og morepoints som man kan bruke til å kjøpe data. Har familiepakka så data kan legges inn hær å dær til de som trenger det, å låne fra hværdandre, veldig greit. Fikk også morepoints og gratulasjon idag på bursdagen min
Hei, Theodor! Tusen takk for tilbakemeldingen din, det er så utrolig gøy å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt hos oss. Vi jobber dag inn og dag ut for å gi våre kunder det beste produktet vi kan, så slike omtaler hjelper absolutt på. Ha en riktig fin uke, med vennlig hilsen Thomas :-)
Jeg bestilte et produkt fra Talkmore, en "tail it" (sporingsbrikke til kjæledyr) - det fremkom ikke tydlig nok i teksten på produksiden at produktet krevde et abonnement, med betaling hver måned, det forstod jeg først da jeg fikk produktet. Da valgte jeg å returnere varen. Da gjorde jeg som de fleste ville gjort, og som mailen jeg fikk fra talkmore etter kjøpet rådet meg til å gjøre, å finne returseddelen på talkmore sine nettsider. Den fant jeg, la ved produktet, og sendte den til adressen oppført på returseddelen. Jeg ventet i flere uker, fikk ingen bekreftelse på retur eller retur på min betaling, så jeg kontaktet kundeservice. Kundeservice holder meg i en dialog i flere dager, de forklarer at produktet er kjøpt gjennom en underleverandør, så jeg må forholde meg til det. jeg forklarer at det ikke kommer frem noe sted, verken i epost eller på produktets informasjonside at dette kjøpet går gjennom et annet selskap enn talkmore, det står faktisk talkmore i alle eposter, og henvises til talkmores kundeserice. Kundebehandler gir meg absolutt ingen hjelp, før jeg ber om å snakke med noen andre. Da får jeg ny kundebehandler, som later å være hyggelig, sier først at dette skal ordnes opp i - for så å snu helt rundt å legge all skyld i denne andre leverandøren "tail it" forklarer at de skal henvende seg til dem for å se hva som kan gjøres. Jeg har ikke hørt noe nytt, jeg har tydligvis tapt produkktet samt de pengene og talkmore ønsker ikke å gjøre opp for seg. Helt utrolig dårlig service.
Hei, Vi kan bare beklage at du har hatt en slik opplevelse med Talkmore. Tail it er et separat selskap som vi startet et samarbeid med for en stund siden, slik at Talkmorekunder fikk en rimeligere månedspris på produktene. Vi har prøvd å gjøre Tail it så enkelt som mulig. Om det ikke har kommet godt nok frem at sporingsenheten har et månedlig abonnement, kan vi bare beklage dette. Jeg skal ta det opp med riktig avdeling, så får vi kanskje gjort det klarere her. Når det kommer til saken din så må jeg nok engang bare beklage på det sterkeste. Vi ønsker å hjelpe deg med å få slutt på dette, slik at du slipper å tenke noe mer på denne saken. Kunne du sendt oss en epost til [email protected] med navn og nummer, så skal vi få ryddet opp i dette for deg så fort som mulig. Hilsen Petter.
Aldri noe problem. 😊 God dekning. 👍Familiedeling. 👍
Hei, Gunn! Dette er jo akkurat slik vi ønsker å ha det! Tusen takk for omtalen og full score, slike tilbakemeldinger setter vi stor pris på. Ha en riktig fin helg, med vennlig hilsen Thomas :-)
Jeg er fornøyd med både kundeservice, pris, og dekning. Alt i alt er jeg ganske fornøyd.
Hei, Somaye. Det er jo ikke noe som er bedre enn fornøyde kunder, så tusen takk til deg for fine ord og en flott omtale. Vi skal fortsette å levere i lang tid fremover. Med vennlig hilsen Thomas.
Kort ventetid. Hyggelig, serviceinnstilt og løsningsorientert kunderådgiver. Fikk raskt hjelp til mitt problem.
Heisann Kris! Dette var jo slett ikke verst! Så flott at du fikk god hjelp og slapp å bruke lang tid på venting. Venting er som regel kjedelige greier, så vi prøver vårt beste med å ha så kort ventetid som mulig. Ha en fin dag videre, hilsen Petter :-)
Blir som sagt bra behandlet. Ikke alle steder de tror på meg når jeg forteller at jeg ble svindlet i 2007 og 2008. Mange som den gang opprettet abonnement i mitt navn, så jeg ble svarteliste. Men når talkmore ringte meg opp og lurte på om jeg ville ha abonnement der , det var første gang jeg fikk støtte, de hørte på meg og de hjalp meg.
Hei Eva! Tusen takk for en veldig hyggelig omtale og 5/5 stjerner. Vi vil alltid at våre kunder skal bli tatt godt vare på, selv om de bare er inne på tanken om å opprette abonnement. Vi skal så absolutt fortsette å yte god service i alle år fremover. Med vennlig hilsen Thomas.
Veldig fornøyd etter å ha byttet til Talkmore. God dekning og hyggelig kundeservice. Et lite tips hvis du har et av abonnementene med ubegrenset data er å "true" med å bytte over til Chilli Mobil eller Happybytes med begrunnelse i at de er raskere og billigere - da får du 20% rabatt med en gang ;)
Hei på deg! Så godt å se at du er fornøyd med oss. Våre kundebehandlere er alltid i arbeid med å passe på at våre kunder har de beste løsningene vi kan gi, både til de som vurderer å bytte, men selvfølgelig også alle andre kunder :-) Ha en flott dag videre, hilsen Petter.