Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fantastisk rask sørvis i dag,jeg hadde et nummer jeg ville deaktivere og slette. Ble slettet på 5 min,+ noe annet dem sletta for meg. Hva som kan bli bedre🤔,kommer ikke på noe akkurat nå. Men vi alle kan sikkert bli bedre på alt. Min erfaringer med talkmore er,dem er alltid hyggelig mot meg. Løsningsorientert, og løser det meste fort for meg. +++++ mye mere,som i gjenn gjør at vi har telefonen nummeret hos dere. Både jeg og kjærringa mi. Begynner og bli noen år nå,er vel ca 12 år siden vi flyttet over om jeg ikke husker feil. Og vi har hadt 3 nummer der,så nå sletta vi 1 nummer. Som vi ikke hadde bruk for mere. Men men toppers sørvis hos dere,og jeg og kjærringa mi vi blir hos dere vidre.👍👍👍p.s vi har ikke dekning akkurat her hjemme,men vi bruker wifianrop så det går jo. Men skulle ønske vi hadde bedre dekning akkurat her.
Heisann Kjetil! Slike tilbakemeldinger setter vi utrolig stor pris på. Det er veldig kjekt å høre du er så fornøyd både med tjenestene- og servicen hos Talkmore. Som datterselskap av Telenor er målet å tilby best dekning i landet, så forhåpentligvis er det planlagt utbygging av mobilnettet der du bor i nærmere fremtid! Ønsker deg en flott dag, hilsen Sebastian
Utrolig hyggelig kundeservice. En fantastisk dame!
Heisann Marius! Så godt å høre at du er fornøyd etter kontakten med kundeservice, slik skal det alltid være :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Grunnen til at jeg er fornøyd med Talkmore er kundetilfredsheten etter å ha møtt kunderepresentanten veldig raskt. Et telenett som jeg kan anbefale til alle. Takk TALKMORE
Heisann Metin! Dette var utrolig hyggelig å høre og det er flott at du er fornøyd hos oss. Vi skal fortsette den gode jobben for å holde deg fornøyd i lang tid fremover, tusen takk for tilbakemeldingen og anbefalningen :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Snakket med en fantastisk kundebehandler som var høflig, blid og skikkelig serviceinnstilt. Jeg gikk fra å VURDERE Talkmore som mobiloperatør, til å faktisk BLI KUNDE og overføre alle mine abonnementer til Talkmore. Fantastisk at jeg kunne bli kunde og bli overført allerede på 24 timer dersom jeg hentet ut simkort selv på valgfri Narvesen eller 7-Eleven. Blir jo ikke bedre enn dette! Kunne selvsagt få simkort tilsendt, men da ville overføringen ta et par dager ekstra - noe som også er helt innafor! Men siden jeg ønsket å bli kunde så fort som mulig, velger jeg å hente ut simkort selv, så overføringen skjer raskere. Gleder meg til å bli kunde hos Talkmore, og tror ikke jeg kommer til å bytte fra Talkmore noen gang, hvertfall ikke når kundeservicen til Talkmore er så suveren!
Heisann Lena og velkommen som kunde i Talkmore. Dette var virkelig gøy å lese. Vi i Talkmore er veldig stolte av vårt kundesenter, men når vi leser slike hyggelige tilbakemeldinger blir vi ekstra stolte. Vi skal fortsette den gode jobben for å holde deg fornøyd i mange år fremover, og tusen takk for de fine ordene :-) Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Jakob.
Veldig bra kundeservice, fikk utrolig bra hjelp, tusen takk
Heisann Helobo! Selv takk for en så hyggelig tilbakemelding! Vi skal fortsette å levere tipp topp service slik at du forblir minst like fornøyd i lang tid fremover :) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Fikk rask og profesjonell hjelp av ansatte i Talkmore. Dessuten veldig hyggelig kar
Heisann Aslan! Så godt å høre at du fikk god og rask hjelp når du var i kontakt med kundeservice, slik skal det alltid være :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Jeg bestilte kontantkort for å "ringe hytta varm". Da jeg ikke er datanerd, er det viktig at operatøren tar seg tid og opptatter hva som er problematisk. Svarene har vært presise og opplysende. Hilsen Stein S.
Heisann Stein! Et kontantkort til ring hytta varm er jo en super ting å ha og det er flott at kundeservice fikk hjulpet til med det du trengte hjelp med. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.