Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg bestilte kontantkort for å "ringe hytta varm". Da jeg ikke er datanerd, er det viktig at operatøren tar seg tid og opptatter hva som er problematisk. Svarene har vært presise og opplysende. Hilsen Stein S.
Heisann Stein! Et kontantkort til ring hytta varm er jo en super ting å ha og det er flott at kundeservice fikk hjulpet til med det du trengte hjelp med. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Det er sjenden jeg trenger assistanse fra Talkmore fordi det går på skinner. Men om det butter en gang, fikser de "problemer" på 1-2-3 med et smil. Alltid imøtekommende og hyggelig. 3 av 3 tomler opp 👍👍👍
Heisann Steinar! Så flott å høre at du sjeldent opplever problemer hos oss, men virkelig godt at vi kunne være til hjelp når du trengte det :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
I kontakt med kundeservice i dag var det ingen ventetid. Vedkommende jeg snakket med var villig til å hjelpe og rette opp i det jeg mente var feil.
Heisann Wenche! Vi ønsker alltid å være så raske og effektive som mulig, slik at våre kunder ikke trenger å vente på oss når man trenger hjelp :-) Det er godt at dette var tilfelle hos deg. Tusen takk for en hyggelig tilbakmelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
For en service det skal man lete lenge etter Dette er bare helt toppers
Heisann Rune! Dette var utrolig hyggelig å høre! Det at du er så fornøyd varmer et grønt Talkmore-hjerte :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Prisen er forholdsvis lav, mange bruksområder for tlf-bruk, veldig god service, hyggelige agenter.
Heisann Torgeir! Dette var kjekt å høre og virkelig flott at du er fornøyd! Vi ønsker alltid å tilby de beste løsningene for våre kunder og det er godt at dette gjenspeiler seg hos deg :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Jeg er en ny kunde av Talkmore. Da jeg hadde noen spørsmål under oppstarten av mitt abonnement svarte kundeservice kjapt og effektivt uten å nøle på spørsmålet mitt. Og da jeg bestemte meg for hva, fikk jeg SMS i løpet av få minutter som bekreftet mitt valg. En bra start på kundeforholdet.
Heisann Erik og velkommen til Talkmore! Det å høre at du har hatt en bra start på kundeforholdet er bare helt fantastisk! Vi skal fortsette å levere tipp topp service slik at du forblir minst like fornøyd i lang tid fremover :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Trengte hjelp til å ordne med brukere og juridisk eier av familieabonoment. Kundeveileder var meget hyggelig og høflig. Fikk den hjelpen jeg trengte, og kundeveileder ventet mens jeg prøvde ut på 'min side' slik at jeg fikk verifisert at det fungerte.
Heisann Ståle! Så godt å høre at det ordnet seg med brukere og juridisk eier av familieabonnementet. Det er alltid greit at ting fungerer som det skal :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.