Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ringte og ba om pris på mob.ab hos Talkmore. Ble møtt av en vennlig, hjelpsom og kunnskapsrik medarbeider som har skjønt viktigheten av god kundeservice 😁 Som følge av dette fikk Talkmore en ny kunde👍
Hei, Evelyn Det er jo helt fantastisk å starte dagen med å lese en så fin tilbakemelding. Ser frem til å ha en så god kunde som deg hos oss, og vil ønske deg hjertelig velkommen som ny Talkmore kunde! Ønsker deg en kjempe fin uke videre, hilsen Julia.
Rask og super service! Hyggelige kundebehandlere som løser problemet med en gang. Og enkel og oversiktlig app!
Hei Jana S, Så utrolig fint å se at du er så fornøyd med oss i Talkmore. Jeg skal gjøre alt jeg kan for at du vil få like super service, og bli møtt av mine hyggelige kolleger i mange år til. Ønsker deg en fantastisk uke videre, hilsen Julia.
Kundebehandler kom med gode råd og tips formidlet på en behagelig måte
Hei Doggy F, Jeg setter stor pris på din tilbakemelding, og syntes det er veldig fint å lese at du var fornøyd med opplevelsen fra da du var i kontakt med oss! Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.
Veldig fornøyd med kundeservice. Dyktige medarbeidere som gir gode forslag til hvilke pakker og tjenester man skal velge. Får alltid raskt og god hjelp dersom noe er feil.
Hei Marcel, Det gleder meg å lese denne utrolig fine tilbakemeldingen fra deg. Jeg håper du forblir fornøyd kunde hos oss i mange flere år. Ha en strålende dag videre, hilsen Julia.
Har hvert kunde siden år 2011. Det har hvert hyggelige år
Hei Terje, Det er utrolig fint å høre at du har vært fornøyd kunde hos oss i så mange år. Jeg håper vi får ha deg som kunde i enda flere hyggelige år. Ønsker deg en riktig fin uke, hilsen Julia.
Tidligere hatt et meget fint forhold til Talkmore. Hadde i fjor en uheldig opplevelse med selskapet, men de ringte og rydda opp. Meget bra. Nå har de satt meg på en ny avtale, som koster 1800,- mer i året, enn konkurrentene tar, noe jeg vi si er hårreisende når de sa de skulle ta kontakt i god tid slik at vi skulle finne et alternativ - Hørte aldri fra dem.
Hei Lars, Det var veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss etter å ha vært fornøyd tidligere. Vi ønsker selvfølgelig å gjøre det vi kan for å rette opp i dette. Hvis du kan ta kontakt med oss på [email protected] og gi oss litt mer informasjon der så skal vi gjøre vårt beste for å finne en løsning som passer bedre for deg. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Marcus
Alltid god service, bra priser, lett å få hjelp og hyggelig mennesker som jobber der
Hei! Godt å høre at du er fornøyd. Vi gjør vårt beste for å hele tiden forbedre kundeopplevelsen vår og da hjelper det veldig med fine tilbakemeldinger som dette. Jeg ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus