Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet abonnement fra Komplett pga dårlig kundeservice, så dette var noe helt annen for meg. Makan til imøtekommende og god kundeservice! Jeg digger vervekampanjene deres og er alt i alt svært fornøyd med Talkmore :-) Responderer kjapt på henvendelser på en hyggelig måte. Appen til Talkmore fungerer også ekstremt bra. Bra og lett brukergrensesnitt, og det går faktisk ikke ann å betale regninger på en lettere måte enn hvordan Talkmore har satt det opp i Appen deres.
Har hatt Talkmore i åresvis uten problemer av betydning. Ingen overfakturering slik en hører om andre tilbydere. De er dyr på de minste abb. (f. Eks. Fritt + 1 GB= 229 kr) Men de har en del andre fordeler som gratis datakort, rimelige datapakker, lavere priser på spesialnummer og ikke så dyre på å ringe til utlandet. Blant de billigste på kontantkort som nå fåes med div. Datapakker. Kan være et alternativ til abb. For de som ringer lite. Gratis å ringe med kontant til andre Talkmore-kunder. Kundeservice er stort sett bra på mail eller chat. Burde vært gratis å ringe kundeservice.
Har hatt Talkmore i snart ett år. Har fungert helt uten problemer. Opplever meget god dekning. Selv om de ikke er av de billigste må man se på hva som er inkl i abonnementet. Fri ringe/sms TIL Norden, gratis BankID, gratis datakort til nettbrettet m. M. Dette må man faktisk betale ekstra for hos mange andre operatører. Jeg kommunisere stort sett på mail. Får god respons og saklige tilbakemeldinger. Grei og oversiktlig app som viser forbruk. Trekker èn stjerne for pris på abonnementene og kostnadene for å ringe 5-siffer. Kunne også ønske at de hadde et abonnement til under 100-lappen til eldre/ andre som ikke bruker data med fri bruk + EU inkl. Andre aktører tilbyr dette.
Gode nettsider, god kundeservice Ikke den beste prisen.
Ble kunde hos de ved at jeg ble vervet inn gjennom, fikk da 2 måneder gratis, kjempe fint. Men startet perioden min midten av måneden, etter ca. 2,5 måned begynte jeg i en nytt jobb, telefon inkludert. Avsluttet da kundeforholdet den 03. Mai. Men fikk en sluttfaktura om å betale hele mai på forskudd. Tok da kontakt med de om at jeg ønsker å gjøre opp for meg, men ikke for en hel måned men for de 3 dagene. Men det ville de ikke, de mente gang på gang at de hadde RETT til å få de pengene, samt at de mente at det var RETTFERDIG. De mente at jeg som kunde burde lest vilkårene, at det var MIN feil på at jeg ikke gjorde det. KUNDEFOKUS, RETTFERDIG og FIRKANTET det er kjennetegner TALKMORE. Skrev til de at jeg opplevde samme feil ved fakturering når jeg byttet hos dere ifra Chess, men de fikset det. Hvorfor kan dere ikke gjøre det samme? Neida! TALKMORE HAR RETT! KUNDEN HAR FEIL! Vipps så mistet de 4 kunder, og jeg kommer aktivt til de som har TALKMORE å få de til å bytte ifra de. Makan til dårlig service har jeg ikke sett!!! Kommer ALDRI tilbake og kommer til å prate NEGATIVT i hele min fremtid.
Har ringt kl 21 fra talkmore og gitt tilbud til å bytte abonnement. Sa at alt er inkludert, ring i Norge og til utlandet hvor mange du vil. I slutten av måneden har fått jeg faktura hvor skulle jeg betale for ring til utlandet.
Dem setter plutselig opp prisen, og forandrer avtaler som ble inngått ved tegning av abonnement og kundebehandlingen må være det mest horrible jeg har vært borti. Utrolig dårlig.