Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode nettsider, god kundeservice Ikke den beste prisen.
Ble kunde hos de ved at jeg ble vervet inn gjennom, fikk da 2 måneder gratis, kjempe fint. Men startet perioden min midten av måneden, etter ca. 2,5 måned begynte jeg i en nytt jobb, telefon inkludert. Avsluttet da kundeforholdet den 03. Mai. Men fikk en sluttfaktura om å betale hele mai på forskudd. Tok da kontakt med de om at jeg ønsker å gjøre opp for meg, men ikke for en hel måned men for de 3 dagene. Men det ville de ikke, de mente gang på gang at de hadde RETT til å få de pengene, samt at de mente at det var RETTFERDIG. De mente at jeg som kunde burde lest vilkårene, at det var MIN feil på at jeg ikke gjorde det. KUNDEFOKUS, RETTFERDIG og FIRKANTET det er kjennetegner TALKMORE. Skrev til de at jeg opplevde samme feil ved fakturering når jeg byttet hos dere ifra Chess, men de fikset det. Hvorfor kan dere ikke gjøre det samme? Neida! TALKMORE HAR RETT! KUNDEN HAR FEIL! Vipps så mistet de 4 kunder, og jeg kommer aktivt til de som har TALKMORE å få de til å bytte ifra de. Makan til dårlig service har jeg ikke sett!!! Kommer ALDRI tilbake og kommer til å prate NEGATIVT i hele min fremtid.
Har ringt kl 21 fra talkmore og gitt tilbud til å bytte abonnement. Sa at alt er inkludert, ring i Norge og til utlandet hvor mange du vil. I slutten av måneden har fått jeg faktura hvor skulle jeg betale for ring til utlandet.
Dem setter plutselig opp prisen, og forandrer avtaler som ble inngått ved tegning av abonnement og kundebehandlingen må være det mest horrible jeg har vært borti. Utrolig dårlig.
Ble oppringt av talkmore og fikk en meget bra deal fra selger. Som også lovet at etter 3mnd med tilbudspris så skulle kundeservice gi meg en minst like god deal. De ba meg vise tillit og vise at de er dyktige på pris, noe jeg gjorde ved å flytte 6 telefonnummer over til dem. Så da gjenstår det å se, holder de ord eller ikke???
Bestilte abonnement. Fikk aldri simkortet. Ringte på nytt, fikk vite at abonnementet ikke var registrert som bestilt engang. Bestilte på nytt. TO UKER SENERE, INGEN SIM-KORT! Ringte en TREDJE gang, fikk vite at ingenting var bestilt. Fikk tilbud om å bestille på nytt men nå har jeg bestemt meg for å finne noen som faktisk klarer å gjøre jobben sin. Tusen takk for at dere rota bort 4 uker av tida mi!
Har hatt TalkMore så lenge jeg kan huske. Kun hatt en håndfull problemer, men er blitt løst innen rimelig tid. Veldig ryddig og oversiktlig app/nettside. Veldig bra at de varsler om at datakvoter er i ferd med å utløpe god tid i forveien.