Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk veldig god hjelp. Fikk tilbud fra andre leverandører men Talkmore matchet pris.
Heisann Kurt! Så kjekt å lese du er godt fornøyd med oss og fikk den hjelpen du trengte. Vi setter pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Veldig bra jobb talkmore familien jeg er anbefaler alle mine venner og familie. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Heisann Baki! Så utrolig kjekt å lese hvor fornøyd du er med oss. Husk å verve de du anbefaler oss til, så får du også noe igjen for det. Takk for din tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag, hilsen Sebastian
Ringte de om et problem og det ble håndtert på den beste måten av personen i telefonen, personen kunne god kundeservice og kunne håndtere en samtale som en normal person. Håper andre lærer om kundeservice fra denne personen i framtiden for de kommer til og lære mye om kundeservice og hvordan man snakker til folk som kommer med et problem. Bra jobba Talkmore! :-)
Hei Andreas! Så kjekt å lese du er godt fornøyd med oss og har gode erfaringer med vår kundeservice. Takk for din tilbakemelding! Håper du får en fin dag, hilsen Sebastian
Bare superfornøyd nu med mit rollover abonnement kontra de 100.GB jeg hadde før og aldrig fik brukt. Og ringer jeg til hjemlandet / Færøyene da konter det null kr ekstra. Alt i alt storfornøyd og spesielt de hjelpsomme kunderådgiverne hos Talkmore gjør en formidabel job.
Heisann Norman! Det er veldig kjekt å lese du er godt fornøyd med oss og har gode erfaringer med vår kundeservice. Takk for din tilbakemelding! Håper du får en fin dag, hilsen Sebastian
Har presis byttet over til Talkmore. Ble flyttet over fra den gamle leverandøren og ingen Sim-kort har kommet i posten. Våknet da opp med håp om at Sim-kort hadde kommet i posten med tanke på at jeg er SUPER! Avhengig av mobiltelefon angående jobben. Men neida. INGEN ting hadde dukket opp i min postkasse, måtte da vente helt til jeg kom på jobb for å låne en telefon til å kontakte kundeservice. Kundeservice henviste meg videre til å gå ut til NÆRMESTE Narvesen, 7-Eleven for å så be om NYTT Sim-kort. Dette var det ikke noe som jeg hadde mulighet til å gjøre under arbeidstiden. Når arbeidsdagen som ble et helvette var ferdig dro jeg til nærmeste Narvesen for å få meg ett sim-kort som forhåpentligvis ville fungere. Men... neida.... dette var ikke så lett, satt det nye sim-kortet inn i mobilen, men måtte jo da gå inn i appen for å aktivere. OGSÅ kontakte kundeservice på nytt fordi PIN OG PUK ''Could not be accessed''. OG da måtte jeg jo selvfølge ringe KUNDESERVICE på NYTT! OG det er jo veldig vanskelig når man ikke får ringt fra telefonen. Så gikk til naboen for å hjelp, men da var jo selvfølgelig stengt for dagen... SOM SKAPTE STORE PROBLEMER FOR MEG VIDERE..! Ble da værende uten telefon resten av dagen og hadde noe veldig viktige samtaler å ta på kveldingen som ble utsatt... Håper virkelig Talkmore ordner opp for alt som som gikk tapt for meg på så kort tid.. Hvis ikke anbefaler jeg alle å styre unna. Mvh Sølve.
Hei Sølve! Dette høres veldig uheldig ut, og vi må bare beklage for at det skjedde. Vi skal selvfølgelig gjøre alt vi kan for å hjelpe deg. Kunne du kontaktet oss på [email protected]? Så får vi hjulpet deg videre der. Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Jeg kommer aldrig til å bytte selskap igjen ! De er så utrolige hyggelige. Jeg anbefaller Talkmore på det sterkeste .
Heisann Monica! Så utrolig kjekt å høre du er såpass godt fornøyd med oss. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Har haft många innan lätt o förstå tydlig o positiv har sysslat med salg hela livet jag menar att man kan ta mer betalt pga ovanstående ice menar på att kunden alltid har fel och ljuger hellre än att vara ödmjuk o säga ok vi gjorde fel här har du en GB extra tex en nöjd kund berättar för 3 en missnöjd för 10 vi har ett nettverk på 40.000 i Norge funkar detta bra får ni fler ha det bäst Mvh Patrick F.
Heisann Patrick! Det er veldig kjekt å lese du er godt fornøyd med oss. Husk at du kan verve de du skulle anbefalt oss til, så får du også noe igjen for det. Videre setter vi stor pris på- og vi takker for din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian