Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt hjerneslag og det er utrolig viktig at folk tar seg tid. Og ved å gi meg en lang prat så er han med på å hjelpe meg tilbake til normalt liv. Dette viste han ikke om på forhånd så dere kan jo bruke han som jeg fikk pratet med.
Hei Simon! Takk for din tilbakemelding. Det betyr mye for oss å vite at våre ansatte tar seg tid til å støtte våre kunder, spesielt i krevende situasjoner som din. Vi setter stor pris på din anbefaling og vil fortsette å fokusere på å levere god kundeservice. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Usedvanlig hjelpsom kundebehandling. Helt topp og effektiv.
Hei Harald! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛
Jeg ble hørt og fikk meget god hjelp. Dessuten ble jeg meget beroliget på grunn av god informasjon
Hei May! Det var fantastisk å høre at du følte deg hørt og fikk god hjelp! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og er glade for at vi kunne bidra til å løse problemene dine og gi deg den informasjonen du trengte for å føle deg beroliget. Å sikre at kundene våre føler seg trygge og godt ivaretatt er en prioritet for oss, og vi er glade for at vi kunne oppfylle det for deg. Takk for at du valgte Talkmore! Mvh. Halima 💛
Obs. Ren svindel! Verste mobilabonnement jeg har noen gang hatt. Selgeren forsøker å lure folk ved å ikke gi riktig pris når han/hun gir deg et tilbud. Kommer med skjulte kostnader som for eks. «personverforsikring» samt gir deg pris før moms, men sier ikke dette ifra. Andre måter de svindle folk er at datapakker forsvinner etter noen dager oppstart. Dette gjør de for at folk skal kjøpe ekstra datapakker for å tjene mer! Jeg hadde avtale om å betale 249kr per måned for 16GB, men fikk faktura på 583kr. Så styr unna denne operatøren, folkens! 🙅🤧😷
Hei Mehdi! Takk for tilbakemeldingen din, vi tar dette svært alvorlig. Beklager virkelig for eventuelle misforståelser eller uventede kostnader. Vi ønsker å løse dette for deg så raskt som mulig. Vennligst kontakt oss på [email protected] med detaljene om din avtale, så vil vi umiddelbart se nærmere på saken. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛
Ville bytte mobil leverandør. Fikk en telefon fra Talkmore, med et tilbud jeg godtok, selv om de ikke var billigst. Etter at avtalen kom på mail, så manglet noe informasjon om avtalen som var inngått. Ringte Talkmore, og traff en meget serviceinnstilt mann, som fikset opp med en gang i det som manglet. Meget bra service så langt.
Hei Bjørn! Takk for tilbakemeldingen din! Vi setter pris på at du valgte Talkmore og at du deler din opplevelse med oss. Det er flott å høre at du ble fornøyd med tilbudet du mottok, selv om det ikke var det billigste alternativet. Vi beklager eventuelle mangler i informasjonen du mottok på e-post, men det er flott å høre at vår serviceinnstilte medarbeider kunne hjelpe deg med å rette opp dette umiddelbart. Vi streber alltid etter å gi den beste servicen til våre kunder, og det er fantastisk å høre at vi har levert på dette så langt. Vi setter pris på din tillit til oss, og hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, ikke nøl med å ta kontakt. Mvh. Halima 💛
Har aldri hatt noen problem med Talkmore, gode priser, hyggelig kundeservice og man får fort hjelp med problemene. Er også bruker av Talkmore bedrift og jeg er like fornøyd der
Hei Andreas! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det gjør oss virkelig glade å høre at du er så fornøyd med våre tjenester, både som privat- og bedriftskunde. Å vite at du opplever gode priser, hyggelig kundeservice og rask hjelp med eventuelle problemer, er virkelig inspirerende for oss. Vi setter stor pris på din støtte og tillit, og vi vil fortsette å jobbe hardt for å opprettholde den høye standarden du har blitt vant til hos oss. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, ikke nøl med å ta kontakt. Takk for at du er en del av Talkmore! Mvh. Halima 💛
Raskt å konkret svar på det jeg lurte på ang bytte av mobil abonnement
Hei Geir! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛