Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De finer alltid en løsning på alt. De er rett å slett best i test ❤
Hei Miledis. Takk for din tilbakemelding. Vi prøver alltid å komme til en løsning for kunden, uansett hva det skulle gjelde. Vi ønsker alltid at du som kunde skal sitte igjen med et godt svar, og at du har hatt en positiv opplevelse med vårt kundesenter. Ha en god jul! Hilsen Talkmore
Ikke mange ganger som jeg trenger å ringe kundeservice, men når jeg gjør det så får jeg alltid god service. Jeg har brukt Telia i noen måneder nå. Jeg vil påstå at med Talkmore så har jeg mer enn halvert kostnadene, ikke minst fordi at Talkmore har data-rollover, altså du får med dataen som du ikke brukt fra måneden før. Talkmore sin app er og veldig bra og enkel å bruke, du kan i stort sett gjøre alt sjøl uten å må ringe kundeservice. Det er veldig god dekning (Telenor sitt nettverk). De har og et bonussystem som heter enjoymore der det er enkelt å få poeng. Disse poengene kan du bruke på t.ex extra datapakker. De har familiepakker og, men det har jeg ikke noen erfaring av. Jeg anbefaler å bruke Talkmore hvis du vil spare penger.
Hei Marcus! Tusen takk for en grundig og fin tilbakemelding, dette var veldig gøy å lese. Vi lover å fortsette med god kundeservice og gode priser på abonnementene fremover i mange år. Ønsker deg en riktig god førjulstid med vennlig hilsen Talkmore.
Hjelper deg med alt, og utmerket kundeservice. Har bare gode erfaringer med Talkmore. Anbefales 😊😊
Hei Tom! Tusen takk for en veldig fin omtale. Det er veldig gøy at du er fornøyd med alt og at du kun har gode erfaringer. Vi satser på at dette fortsetter i mange år fremover! God jul, med vennlig hilsen Talkmore.
Du får raskt hjelp og veiledning når du kontakter selskapet.evetuelle spørsmål løses alltid. Ps. De er hyggelige også, aldri følt jeg har vært til bry.
Hei Jorunn. Tusen takk for en fin tilbakemelding! Det er veldig gøy å høre at du alltid har fått hjelp og føler at spørsmål blir svart på en hyggelig og god måte - det er noe vi setter stor pris på. Ønsker deg en flott jul, med vennlig hilsen Talkmore.
Jeg måtte desverre takke nei til abonoment jeg vart tilbydd, og jeg hadde forberedt meg på at jeg koms til å møte enda en salg mann, som ville prøve å overtale meg til noe jeg ikke hadde lyst til. Men det ble jeg ikke. Ble møtt med en hyggelig person som var respektfull.
Hei Evy. Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi må selvfølgelig respektere ditt valg, og vi setter oss selv i et dårlig lys om vi skal prøve å presse våre produkter på deg. Selv om du ikke valgte Talkmore denne gangen, så er du selvfølgelig hjertelig velkommen ved en senere anledning. Ha en super uke! Hilsen Talkmore
Fick uppgett ett pris vi signering, men det blev bra mycket dyrare. Ringde in o bad om ljudfilen som hade bekräftat att säljaren ljugit för mig. Ja det går fint, jag sätteröver dig till bimanings firman. Vad skall jag dit o göra tänkte jag? Ja ja fint det, ha en trevlig dag sa jag, hon muttra något o så sa det bara klick. Tack o hej talkmore.
Hei Fredrik! Takk for tilbakemeldingen. Det er svært beklagelig dersom du ikke har fått avtalen du og selger ble enige om, slik skal ikke gå ut over kunden og er noe vi ser alvorlig på. Jeg håper du tar kontakt med kundeservice igjen slik at vi kan få gått igjennom dette og i hvert fall rettet eventuell faktura du kan ha mottatt før du byttet operatør. Med vennlig hilsen Talkmore.
Hadde problem med min iPhone 8,gikk i hvit skjerm og ville ikke åpne.Talkmore operatøren geleidet med steg for steg,fikk åpnet telefonen!Så da gir jeg 10 blanke poeng,ingen grunn til annet!👍
Hei Ingar. Takk for en fin tilbakemelding! Så bra å høre at du har fått god hjelp. Vi prøver alltid å gjøre alt vi kan for å løse kundens problemer, uansett hva det gjelder. Ha en fortsatt fin uke! Hilsen Talkmore