Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har prøvd mye forskjellig, men ender hver gang opp med å gå tilbake til Talkmore. Suveren kundeservice. Oversiktlige fakturaer. Tilstrekkelig utvalg i tilleggstjenester. Gode verve-ordninger. Telenor-dekning. Ingen skjulte kostnader. Konkurransedyktige priser utenfor EU/EØS. Om man i tillegg forhandler til seg litt rabatt så er Talkmore uslåelig.
Mange skjulte kostnader. Og sender ikke ut faktura men tar betalt for det likevel. Krever også full mnd avg 1mnd etter man har byttet operatør
Bra kundeservice, rask behandling, gode priser. Er veldig godt fornøyd.
Jeg byttet over fra Ice (som jeg var fornøyd med) fordi Talkmore ga meg et godt tilbud. Prisen jeg fikk av dem varte i 12 mnd, så gikk den opp. Fra Ice var jeg vant til at datahastigheten ble redusert om man gikk over grensa, men at man ikke betalte noe ekstra. Da jeg til slutt gikk over datagrensa til Talkmore, fikk jeg en melding om jeg ville kjøpe datapakke. Med kun få dager igjen av mnd, tenkte jeg at jeg kunne klare meg med redusert hastighet. Stor var derfor overraskelsen da jeg ettet ti dager fikk melding om at jeg hadde blitt belastet 49kr dagen for data. Da kjøpte jeg sporenstreks en datapakke på 1GB til kr 79. Ringte dem og forklarte misforståelsen, og lurte på om jeg kunne få ettergitt de over 100kr for de litt over to dagene med høy datapris, når jeg nå hadde blitt klar over det og kjøpt datapakke. Det kunne jeg ikke. Jeg møtte liten forståelse eller kundeservice. Jeg har vært en god kunde i halvannet år. Jeg opplyste dem da at jeg kom til å bytte tilbake til Ice, og grunnen.
Billigst, vet ikke. Kanskje billigere på utenfor EU. Mine erfaringer har vært bra, så lenge jeg får det til en billig kostnad.
Styr langt unna mobilt bredbånd herfra! Hvis du liker å kontakte kundeservice for feil-faktureringer annenhver mnd, snakke med et uhorvelig umodent kundeservice team som aldri forstår hva du mener, bruke timesvis på å sende epost og klager frem og tilbake, aldri få de forbruks meldingene du burde fått for så å måtte klage på overforbruk osv osv så er dette virkelig selskapet for deg! Mitt tips: gå til en av de andre tilsvarende! Det gjør jeg nå!
Prøver å omgjøre til familierabatt, men det går ikke på vanlig måte. Skulle ringt kundeservice, men dem bruker jo bare dyre nummer. Dette er ikke bra.