Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig behagelige kundebehandlere. De løser det som måtte løses, raskt(i løpet av minutter). Man får også tilbud om sikkerhetstjenester og de spør om man er NAF eller OBOS-medlem slik at man får medlemsrabatten.
Hei Erik! Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg.Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! 💛 Mvh. Halima
Verste abn jeg har hatt. Ikke dekning, dyrt og lite brukervennlig. Elendig. Vil ikke anbefale dette til noen spesielt hvis du ikke har konsekvent tilgang til Wi-Fi og er avhengig av mobildata så vil dette abonnementet skape store problemer da datapakkene forsvinner og lar seg ikke oppdatere da du ikke har data nok til å gjennomføre
Hei Heidi, Vi beklager at opplevelsen med vårt abonnement ikke har møtt forventningene dine. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor og vil undersøke dette nærmere for deg. Hvis du har spesifikke problemer med dekning eller brukervennlighet, vennligst kontakt oss på [email protected] slik at vi kan hjelpe deg med å finne en løsning. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Ba om tilbud på nytt abonnement. Fikk bra oppfølging og tilbud. Valgte dem blant 5 tilbydere.
Hei Erik! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Veldig god informasjon på en vennlig måte. Et lite minus: ingen opplysning gitt fra dere om at medlem i andre organisasjoner kan gi rabatt, for eksempel medlem i NAF. Måtte selv ringe tilbake å spørre
Hei Else, Jeg er glad du oppdaget kundefordelen du har som NAF medlem, så vi fikk registrert dette i ettertid. Vi setter pris på tilbakemeldingen din og tar det til oss. Håper du forblir fornøyd kunde hos oss i mange år. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Veldig god service og kundebehandlere. Gir gode råd og veiledning og det aller beste at man kan ringe og prate med en person slik at ikke alt er digitalisert. Anbefales
Hei Audjanne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår service og kundebehandling! Det varmer virkelig å vite at du setter pris på de gode rådene og veiledningen du fikk fra vår kundebehandler. Vi er takknemlige for din anbefaling for at du tok deg tid til å dele din positive opplevelse med oss! Ønsker deg en fantastisk dag, hilsen Julia.
Uforutsette ting skjer.. men talkmore kommer med kompetanse å retter opp å gjør opplevelsen. Lett å hantere saken. Jeg har vært strålende fornøyd 12 år
Hei Hermod, Jeg er utrolig glad for å høre at du har vært fornøyd med vår service, spesielt under situasjonen du opplevde med nettproblemer i Polen. Det er viktig for oss å kunne stille opp og løse slike utfordringer raskt og effektivt. Vi ser frem til å fortsette å være der for deg i mange år til. Ønsker deg en strålende dag videre, hilsen Julia.
Har mobilt bredbånd fra Talkmore som inkluderer 250GB. Hvis jeg går over må jeg kjøpe 50GB til 399kr INNENFOR arbeidstiden til Talkmore, ellers har jeg ikke nett resten av dagen. De påstår de har Telenor dekning, men de har i alle fall ikke Telenor kundeservice. Har klagd på telefon flere ganger, men når kontoret åpner har jeg plutselig internett. Får dermed ingen penger tilbake eller god kundeservice.
Hei Dylan, Takk for din tilbakemelding! På Bredbåndsabonnement blir kunden varslet om forbruk på SMS. SMS-varslingen blir sendt ut når kunden har nådd 80% og 100% i forbruk. Prisen for Forbruk utover det inkluderte er 0.99,– pr MB, med en makspris på 99,– per døgn opp til 9.5GB. Det er mulig å kjøpe ekstra datapakker via nettsiden vår eller Mine sider utenfor våre åpningstider. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så kan vi undersøke saken litt nærmere for deg og sammen finne en løsning! 💛 Mvh. Halima