Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er veldig fornøyd med kundeservicen. De er alltid ute etter å gjøre meg ekstra fornøyd, med å gi meg en ekstra rabatt eller sette ned prisen, hver gang jeg ringer. Dekningen er som de sier på reklamen, den "kommer og går".
Bytta til Talkmore for å teste, men skremmande overforbruk av data. Eg har samme bruksmønster som før, men brukar opp datakvota ekstremt fort samanlikna med forrige leverandør. Eg vil garantert bytte tilbake til tidlegare leverandør etter at 1200 Norwegian Cashpoints er mottatt. Får berre håpe at det går i null...
Kan ikke kalle dette noe telefonfirma. Alt for dårlig, ingenting som henger sammen! Utrolig dårlig kundeservice og ingen hjelp å få.
Dårlig kundeservice: Meget treig kommunikasjon. De bruker lang tid på å lese meldinger, samt svare. Brukte mer enn 5 min etter melding var levert på både å lese og svare. Det er for dårlig! Da jeg spurte om anbefaling, fikk jeg tilbakemelding om å oppgradere abonnementet. Men det hadde vært rimeligere å bare kjøpe ekstra datapakke.. Rett og slett dårlig service!
Har ikke hatt noen problemer, så har ingenting og klage på heller, veldig bra!
Positivt: Telenornett, god app, enkelt og selvforklarende. Negativt: Dyrere enn tilsvarende fra andre leverandører. Nye kunder premieres med lavere månedspriser, men gamle kunder mister stadig fordeler, sist ut var lavere opptjening av Norwegian-poeng.
Fikk et tilbud på telefon med 3 måneder halv pris, prisen og dekning er bra, og selgeren var veldig hyggelig.