Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I dag hadde jeg behov for en prat med Talkmore vdr. mitt mobilabonnement. Praten ble en meget positiv opplevelse - igjen(!): effektiv, imøtekommende og hyggelig kundebehandling! Jeg fikk raskt og vennlig svar på alt jeg lurte på! Fra meg blir det 15 på en skala fra 1 - 10! 👌👏😉
Hei Ståle, Så fantastisk å høre at du har hatt god kundeopplevelse hos oss! Dette kunne nesten ikke blitt bedre. Jeg syntes det er så godt at vi har fine kunder som deg, og jeg håper vi får ha deg som kunde i mange år. Ha en strålende dag, hilsen Julia.
Jeg er jævla fornøyd med det selskapet her, aldri vært så fornøyd med noensinne mobilselskap før ..
Hei Shadi, Dette er helt fantastisk å lese! Jeg er virkelig glad for at du er kunde hos oss, og at du er så fornøyd. Vi setter stor pris på omtalen din og er takknemlig for alle stjernene. Håper du forblir like fornøyd i mange år fremover! Ønsker deg en nydelig uke, hilsen Julia.
Kundebehandleren strakk seg lengre enn jeg forventet for å hjelpe meg med det jeg lurte på.
Hei Bjørn, Det er akkurat sånn det skal være som kunde hos oss! Vi ønsker alltid å komme med best mulig løsning til våre kunder, og hjelpe til så godt vi kan. Jeg er glad du fikk god hjelp, og at du er fornøyd. Ha en fantastisk dag, hilsen Julia.
Jeg kontaktet Talkmore for å få råd i forb. med prisøkning. Jeg endte opp med et abonnement som ble mye billigere enn det jeg har nå. Det kaller jeg god service.
Hei Siv, Så utrolig godt å høre at du fikk et fint tilbud som passer for deg. Jeg er så glad du er fornøyd, og vi setter stor pris på å ha deg som kunde hos oss. Ønsker den en fin dag videre, hilsen Julia.
Ble lovet en avtale om 750 kroner i Trumf bonus hvis jeg gikk over til dem. Betingelsen var at jeg var kunde og betalte 2 fakturaer. Fikk dette bekreftet på e-post. Etter at to fakturaer var betalt sa jeg opp abonnementet da jeg var misfornøyd med hvordan Talkmore fakturerte på og tok kontakt på e-post og fikk beskjed om at bonusen på 750 skulle utbetales 6.4 på Trumf. 11. april får jeg beskjed om at bonusen ikke blir utbetalt da jeg ikke var kunde på datoen 6.4 da bonusen skulle utbetales. Talkmore holder ikke bare det dem lover men i tillegg har en utrolig dårlig fakturaløsning som gjør alt mer forvirrende. De er svært lite imøtekommende når jeg ber om hjelp.Det er et selskap på både mobil og strøm hverken jeg eller min familie kommer tilbake til.
Hei Chanjira, Takk for din tilbakemelding. Så kjedelig å lese at du har hatt denne opplevelsen med vårt kundesenter og at det har skjedd dårlig kommunikasjon angående velkomstbonus. Vi ønsker selvfølgelig å gjøre vårt beste for å kunne løse dette sammen med deg. Hvis du fortsatt har problemer med bonusen så ta gjerne kontakt med oss på [email protected], så skal vi gjøre det vi kan for å ordne slik at du får det du har blitt lovet. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Alltid hyggelige kundebehandlere, løsningsorientert og kommer med gode løsninger der jeg som kunde tjener på det.
Hei Nina, Jeg er virkelig glad for at vi har kunder som deg. Det er så godt å høre at du har fått god kundebehandling fra oss, og at du er fornøyd med tjenestene vi tilbyr. Takk for fine ord! Ha en fantastisk uke, hilsen Julia.
Jeg fikk all hjelp jeg trengte fra en meget hyggelig mann. Ventetiden på tlf var i lengste laget. Burde kunnet bli oppringt.
Hei Aase, Dette var utrolig hyggelig å lese, og jeg er glad du fikk hjelpen du trengte! Vi ønsker alltid å hjelpe kundene våre så fort vi kan, men i perioder kan det være noe lengre ventetid grunnet stor pågang. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.