Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Superfornøyd med dekning og alt det der, men no har dei blitt alt for dyre
Hei Linn, Takk for din henvendelse. Supert å se at du er fornøyd med den gode dekningen vi kan tilby! Dette skal vi ta med oss videre. Når det kommer til abonnement og pris du har i dag så kanskje det er noe vi kan se på. Hvis du kontakter oss på [email protected] så skal vi se om vi kan finne en løsning som passer bedre for deg. Tusen takk for god tilbakemelding! Hilsen Marcus
Super hyggelig kundebehandler og veldig behjelpe til en som ikke er så inne i det de driver med. Anvefales på det varmeste.
Hei Gro! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du hadde en super hyggelig opplevelse med vår kundebehandler, og at du fikk den hjelpen du trengte. Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
Helt håpløst når det er tekniske feil hos Talkmore, og det er helt umulig å få tak i de på 3 dager i pinsen.
Hei Missfornøyd! Takk for at du deler din opplevelse med oss. Vi beklager på det sterkeste for de tekniske problemene og for at det har vært vanskelig å nå oss i pinsen. Vi setter pris på din tålmodighet og forståelse. Hvis det fortsatt er noe vi kan hjelpe deg med, vennligst ta kontakt med oss på [email protected], så vil vi gjøre vårt beste for å løse problemet ditt. Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
Kjempe bra folk på kundeservice. Alltid hyggelige og løsnings orientert . Det eneste minus er åpningstider . Vært i Telenor før i 40 år der var det 24/7
Hei Morten! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Jeg har aldri blitt løyet til, summen har ikke endret seg uten grunn etter en viss tid. Talkmore fulgte meg opp som kunde, kan ikke huske uhøflige, frekke ansatte gjennom alle disse årene. Jeg setter pris på all forutsigbarhet, alle løfter som ble holdt, for gode priser og fantastiske ansatte. Det føles litt vemodig og si ha det godt og god sommer. Men hvem vet, kanskje vi møtes igjen snart.
Hei Elisabeth! Tusen takk for den varme og rørende tilbakemeldingen! Det betyr mye for oss å høre at du har hatt en så positiv opplevelse med Talkmore gjennom årene. Vi setter stor pris på din lojalitet og de fine ordene om vår kundeservice og våre ansatte. Det er trist å se deg gå, men vi ønsker deg alt det beste fremover. Hvis det skulle være noe vi kan gjøre for deg i fremtiden, eller hvis du bestemmer deg for å komme tilbake, vil vi alltid være her for å ønske deg velkommen med åpne armer. Ha en fantastisk sommer! Mvh. Halima 💛
Man ringer inn og får den hjelpen , men når man ber om kreditering for hjelpen det er en ren irritasjon
Hei Niels! Takk for at du deler din tilbakemelding. Vi beklager at du har opplevd frustrasjon i forbindelse med kreditering. Det er viktig for oss at våre kunder får både god hjelp og en tilfredsstillende løsning på sine henvendelser. Vi ønsker gjerne å se nærmere på din sak for å forstå hva som har skjedd og finne en løsning. Vennligst ta kontakt med oss direkte, slik at vi kan hjelpe deg på best mulig måte. Mvh. Halima 💛
Jeg har familie pakket jeg er veldig fornyes med derre tusen takk.
Hei Edlira, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med vår familieabonnement. Vi setter stor pris på din støtte, og vi er glade for å kunne gi deg og din familie en god opplevelse. Ha en fin dag og god 17.mai! Mvh. Halima 💛