Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært Talkmore kunde i mange år og vil tilbake. Har ingenting å utsette på Talkmore
Hei Astrid! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Vi setter stor pris på din lojalitet som langvarig kunde hos oss, og det gleder oss å høre at du har hatt en god opplevelse med Talkmore. Vi ser frem til å ha deg tilbake som kunde, og hvis det er noe mer vi kan gjøre for å gjøre opplevelsen din enda bedre, er vi alltid her for deg. Mvh. Halima 💛
Fikk raskt svar, som var meget oppklarende fra en svært hyggelig og serviceminded person.
Hei Arild! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det er herlig å høre at du fikk raskt og oppklarende svar fra en av våre hyggelige og serviceinnstilte medarbeidere. Vi setter stor pris på din ros, og det motiverer oss til å fortsette å gi best mulig kundeservice. Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Veldig bra kundeservice fra en vennlig servicemedarbeider som var både service innstilt og løsningsorientert.
Hei Sigrid! Tusen takk for den positive tilbakemeldingen! Det er fantastisk å høre at du hadde en god opplevelse med vår kundeservice, og at vår medarbeider var både vennlig, serviceinnstilt og løsningsorientert. Vi setter stor pris på din ros, og vi vil sørge for at dette deles med teamet. Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
Jeg har hatt hjerneslag og det er utrolig viktig at folk tar seg tid. Og ved å gi meg en lang prat så er han med på å hjelpe meg tilbake til normalt liv. Dette viste han ikke om på forhånd så dere kan jo bruke han som jeg fikk pratet med.
Hei Simon! Takk for din tilbakemelding. Det betyr mye for oss å vite at våre ansatte tar seg tid til å støtte våre kunder, spesielt i krevende situasjoner som din. Vi setter stor pris på din anbefaling og vil fortsette å fokusere på å levere god kundeservice. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Usedvanlig hjelpsom kundebehandling. Helt topp og effektiv.
Hei Harald! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛
Jeg ble hørt og fikk meget god hjelp. Dessuten ble jeg meget beroliget på grunn av god informasjon
Hei May! Det var fantastisk å høre at du følte deg hørt og fikk god hjelp! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og er glade for at vi kunne bidra til å løse problemene dine og gi deg den informasjonen du trengte for å føle deg beroliget. Å sikre at kundene våre føler seg trygge og godt ivaretatt er en prioritet for oss, og vi er glade for at vi kunne oppfylle det for deg. Takk for at du valgte Talkmore! Mvh. Halima 💛
Obs. Ren svindel! Verste mobilabonnement jeg har noen gang hatt. Selgeren forsøker å lure folk ved å ikke gi riktig pris når han/hun gir deg et tilbud. Kommer med skjulte kostnader som for eks. «personverforsikring» samt gir deg pris før moms, men sier ikke dette ifra. Andre måter de svindle folk er at datapakker forsvinner etter noen dager oppstart. Dette gjør de for at folk skal kjøpe ekstra datapakker for å tjene mer! Jeg hadde avtale om å betale 249kr per måned for 16GB, men fikk faktura på 583kr. Så styr unna denne operatøren, folkens! 🙅🤧😷
Hei Mehdi! Takk for tilbakemeldingen din, vi tar dette svært alvorlig. Beklager virkelig for eventuelle misforståelser eller uventede kostnader. Vi ønsker å løse dette for deg så raskt som mulig. Vennligst kontakt oss på [email protected] med detaljene om din avtale, så vil vi umiddelbart se nærmere på saken. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛