Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk feb hjelpen jeg trengte, gjorde justeringer med en gang nor jeg trodde jeg måtte presse fram. Hyggelig og hjelpsom.
Hei Andreas, Dette var utrolig gøy å lese! Veldig godt å se at du fikk den hjelpen du trengte da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Alt fungerer fint, enkelt å få hjelp hos kundeservice og hyggelige folk. God dekning og bra priser.
Hei Anette, Tusen takk for fin omtale og tilbakemelding. Supert at du har hatt en så fin opplevelse med vårt kundesenter og at du er fornøyd med tilbudet vi har. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Hos Talkmore får man hjelp av dyktige kundebehandlere. De kan jobben sin og jobber raskt.
Hei Tove, Tusen takk for omtalen. Veldig fint å se at du hadde en god opplevelse da du var i kontakt med vårt kundesenter. Vi har stort fokus på å alltid levere god kundeservice og da er det veldig fint å få tilbakemeldinger som denne. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Talkmore har ikke klart å sende efaktura til meg, og jeg har over 3 måneder måttet ta kontakt med dem for å få den tilsendt faktura manuelt på epost. Har også spurt om de kan få løst problemet med efaktura uten at det har skjedd. Faktura har heller ikke vært tilgjengelig på Talkmore "min side", hvor det hele tiden har stått "ingen ubetalte fakturaer" Det har åpenbart skjedd en feil ett eller annet sted, og det burde være en grei sak for dem å nøste opp i dette. Men har ikke opplevd at de tar tak i dette problemet i det hele tatt. Tålmodigheten har sin grenser, så jeg har byttet operatør nå. Kan ikke anbefale en operatør med systemer som ikke fungerer, og kundeservice som ikke holder mål.
Hei Ronnie Det er virkelig leit å høre om den dårlige opplevelsen du hadde med vår kundeservice angående e-faktura og visningen på Mine Sider. Det er svært viktig for oss å yte god kundeservice og det er derfor viktig at vi får rettet opp i dette. Kunne du sendt en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Hyggelig og Hjelpsom konsulent. Fikk god veiledning
Hei Randi, Tusen takk for fin tilbakemelding og omtale. Supert å se at du er fornøyd med hjelpen du fikk da du var i kontakt med vårt kundesenter. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
Veldig hyggelig personale men trenger en oppstrammer på Ventetid inn til personale
Hei Kenneth, Tusen takk for fin omtale. Fantastisk å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Og takk for din tilbakemelding angående ventetid på kundesenteret, vi prøver alltid å behandle henvendelser så fort som mulig og beklager for de gangene det kan ta litt lenger tid, men din tilbakemelding tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Det startet med en hyggelig prat om hvilke tjenester jeg ønsket. Mobil, iPad og apple watch. Ingen problemer ble påstått. Etter 15 dager kom nytt simkort. Veldig sent, men her kan man jo tenke at posten fremdeles bruker hestetransport utenfor Oslo. Byttet fra Telenor og alle tilleggstjenester skylle med. Sømløst, var påstanden. Etter en kort tid faller tilleggstjenestene ut. Fikk ei heller simkort til iPad. Appelwatch fallt også ut. Purret et utall ganger på e-post . Intet svar. Ringte kundekontakten en rekke ganger. Han tok ikke telefon. Til skrudde han av telefonen. Ga opp, ringte Telenor og fikk reaktivert abonnemententene. Driver forretning og er avhengig av at kommunikasjonen virker som den skal. De er faktisk ikke autorisert av apple til å levere til pad eller watch.
Hei Bent, Det er ikke veldig fint å se at du hadde en slik kundeopplevelse hos oss. Det hørtes veldig merkelig ut at du ble lovet tjenester som vi ikke tilbyr og heller ikke fikk hjelp gjennom å ta kontakt med vårt kundesenter. Vi ønsker selvfølgelig å se nærmere på saken og gjøre det vi kan for å snu dette til en bedre opplevelse. Vi hadde derfor satt stor pris på om du kunne kontaktet oss på [email protected] slik at vi får muligheten til dette. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus