Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget hyggelig dame som kom med et godt tilbud. Enkelt å gå inn på apoen å følge med
Heisann Åse! Det er veldig kjekt å høre du er fornøyd med oss. Takk for din tilbakemelding. Ha en god helg, hilsen Sebastian
God service, hyggelige mennesker, gode tilbud. Vil anbefale talk more til andre.
Heisann Gry! Så hyggelig å høre du er fornøyd med oss. Husk å verve de du anbefaler oss til, så får du også noe igjen for det. Vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
God service,men har ett ønske om raskere svar, når en ringer dere opp..
Heisann Marit! Noen ganger opplever vi litt større trafikk inn mot kundesenteret, men vi prøver alltid å levere god og effektive kundeservice for å holde ventetiden nede :-) Tusen takk for en hyggelig omtale! Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Fikk hjelp med det jeg ville på ekstremt kort tid,helt supert:)
Heisann Anders! Det at vi får toppkarakter av deg er helt fantastisk! Vi skal fortsette den gode jobben for å holde deg fornøyd i mange år fremover :-) Tusen takk for denne hyggelige tilbakemeldingen. Ønsker deg en super dag, hilsen Jakob.
Kjempebra hjelp og. Hyggelig hjelp god og grei innføring ble veldig fornøyd mvh Arild
Heisann Arild! Dette var virkelig gøy å lese og det er helt fantastisk at du er fornøyd etter kontakten med kundeservice, slik skal det alltid være :-) Tusen takk for en hyggelig omtale. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Ringte kundeservice for å få nytt SIM-kort. Kom gjennom med en gang å ble møtt av ei høflig og hyggelig dame som fikset dette med en gang. Veldig fornøyd☺️
Heisann Bjørn! Det er ikke mye som er bedre enn hyggelige tilbakemeldinger fra fornøyde kunder :-) Vi skal fortsette å levere tipp topp service i mange år fremover! Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Ble kontaktet av en selger som ville gi meg et tilbud, med høyt tempo og press i samtalen hadde han plutselig satt i gang overføring til Talkmore. Informasjonen som ble gitt til meg var ganske misvisende, jeg trodde til og med at det var Telenor jeg hadde fått tilbud av før jeg leste meldingene etterpå. Det er ikke uvant for meg å ha slike samtaler, men jeg har aldri opplevd lignende. Jeg er rett og slett forbannet! Og blir nok aldri kunde av talkmore. Heldigvis hadde dere en grei fyr i kundeservice som kansellere ordren.
Hei Øystein! Våre selgere skal alltid være klare og tydelige i alle samtaler, og sånn du beskriver denne samtalen er det absolutt ikke sånn en selger skal fremstå på vegne av Talkmore. Dette beklager jeg på det sterkeste for. Jeg skulle gjerne tatt en nærmere titt på hva som har skjedd, så hvis du kunne sendt en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal jeg få gjort alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.